Gå til innhold

17 dag på lavkarbo, er desperat på søtsaker:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg råd til hvordan jeg skal styre unna! Har kaker igjen etter ungene sin bursdag i helgen og gele med vaniljesaus i kjøleskapet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo lage gele med fun lighet;)

Skrevet

Mmmm kake...er det jordbærgele? den er best...med masse vaniljesaus på...mmm

Du har vært flink, nå kan du unne deg noe! Spis det, så er du kvitt det

Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Og vaniljesausen må jeg jo uansett styre langt unna:(

Skrevet

Frys kaken og kast det andre. Evt. spar det til barna til dessert. Så kaster du resten etterpå.

Det er aldri noe lurt å ha det i hus.

Skrevet

Jeg lager fun light gelè slik:

Legg gelatinplater fra en hel pakke gelatin i vann i ca 10 minutter. Klem ut vannet.

2 dl fun light saft(liker best den med granateple) blandes med 8 dl vann, la det komme til kokepunktet, ta av varmen og rør ut gelatinen. Settes kjølig til det stivner.(tar nok rundt 5 timer)

Er du lavkarbo kan du jo spise litt krem, bare la være å ha i sukker når du pisker den. Forøvrig får du også kjøpt sukkerfri vaniljesaus, men jeg aner ikke åssen smaken er.

Skrevet

Tar du kromtablettene fra Ketolyse? Jeg tar dem og har ikke hatt et snev av søtsug. Og det er bra for en søtmons som meg;)

Skrevet

Kan man spise alle typer fisk når man går på ketose??

Skrevet

All ren fisk er ok, det er farseblandinger, slik som er i fiskekaker, fiskepinner og boller man skal styre unna. men lager du det selv med ren fiskefarse uten stivleser og mel, er det helt allright.

Skrevet

Kan ingenting om lavkarbo-diett, men det går an å lage "sjokolademousse" av banan, peanøttsmør og kakaopulver. Kjør det i blenderen og det blir faktisk godt:)

Skrevet

Den funker IKKE på ketolyse ihvertfall.15.00 :o)

Skrevet

Er det ikke godt å vite at du er nødt til å holde deg unna kaker og gele resten av livet hvis du ikke skal smelle opp i vekt igjen så fort du er ferdig med lavkarbokuren din?

Skrevet

Veldig mye karbohydrater i banan.

Skrevet

Jeg har akkurat nylig begynt på lavkarbo selv og lurer på dette.

Så ei skrev i en debatt om lavkarbo godteri og fant denne siden.

http://www.kk.no/340174/guide-til-sunnere-godteri

Noen som vet om det er helsekosten som selger dette?

Tenker da på det som står under lavkarbo- godteri

Skrevet

Åhhh, vet du noe jeg ikke vet da.Har gått på kur jeg og har ikke gått opp igjen. Eller noen kilo gikk jeg opp, men det er normalt. Men disse har forsvunnet igjen nå. Men selvfølgelig må man passe på kosholdet sitt i ettertid også, og kutte ut mye unødvendige karbohydrater. Men jeg koser meg med både kake og gele ibland jeg ;o)

Skrevet

Vanlje kesam kan du spise! Veldig godt med bær!! Sikkert godt med fun gele også! Og helt i tråd med lavkarbo dietten. Yammy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...