Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 http://www.123babydreams.com/Patrol-Duo-vogn.html http://www.123babydreams.com/Fast-Rider-Kombivogn.html
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Nei dessverre, kan bare si jeg var veldig fornøyd med teutonia
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Ny dag, prøver å dytte en siste gang...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Nei, men så rimelig jalla ut. Hadde vel heller vurdert en bra brukt en på Finn. Kunne kanskje brukt den til sovevogn i bhg.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Nei, ingen erfaring og synes de så temmelig tacky ut. Om det er pengene det står på, hadde jeg heller kjøpt en brukt, "ordentlig" vogn, og ikke en kjip kopi av de samme vognene. Den siste der var en klar kopi av Teutonia Mistral.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Hvordan ser dere at dette er dårlige vogner? Er det noe spes man ser etter, eller er det pga ukjent merke?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Var jo litt dyre, særlig den andre. Folk sier nok de er dårlig pga ukjent merke. Jeg personlig likte ingen av dem, har aldri likt tetonia, men de har heller ikke holdt seg så bra på markedet. Ville selv gått for en mindre vogn, men kommer jo an på behovet ditt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 10.05: Hva mener du med mindre vogn? Særlig den Fast Rider ser jo liten ut...? Jeg bryr meg egentlig ikke om ukjent merke, de kan være greie nok allikevel. Denne vogna skal vi kun ha i 1 år, så går den som sovevogn til bhg og vi kjøper ny hjemme. Blir det knirking og rust kan man alltid forebygge sånt selv (har handyman). HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 den første likte jeg ikke den andre så grei nok ut... Men jeg liker ikke 4 hjulinger, og er en ihuga One Three Hill Fan =) Love my Mountain Buggie =)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 12.36 Er trehjulinger noe å trille på sti og skogsvei med da? Vil ikke det hjulet foran slenge alle veier? Hva med støtdemping? Jeg er mye i skogen pga hunder og trenger en vogn som er god nok til sånt bruk. Innbiller meg at trehjulinger er asfaltvogner, sikkert supre å trille på det... Men ikke i litt gjørme/snø etc?? Hjelp... HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 Oth funker fint på grusveier også =) Om du skal gå få er trehjuling er det en fordel med en som kan låse hjelet forran... Jeg orker ikke 4 hjulin hvertfall =) De er så tunge å svinge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå