ønskerbaby_ Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 hm.. hva skal dette bety... Er ganske sikker på at jeg har hatt EL denne måneden, fikk smilefjes på el testen 4 og 5 januar. Tenker selfølgelig på om jeg kan være gravid, men har ingen symtomer bortsett fra litt ømme pupper da:-P Blir gaaal av å tenke å håpe for så å bli superskuffa når jeg får negativ test. Har lest om at noen kan produsere seint hcg å derfor gå mange dager over ikm før de får positiv test. Er det noen her inne som har opplevd dette å vil fortelle litt om det... hvor mange dager over ikm dere gjikk før positiv test osv.
Happy87 Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Hvis du hadde smilefjes den 5. også så ville jeg tatt utgangspunkt i ikm imorgen.. 14 dager etter el.. Eller så kan det være at du produserer hcg seint.. Uansett, lykke til
To barn og hest Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Hei! Positiv el-test betyr at du sannsynligvis vil få el om 24-48 timer. Jeg hadde el nesten 2 1/2 døgn etter pos el-test. I så fall kan du plusse på 2 +14 dager fra du hadde pos el-test. Ikke bry deg om den neg testen, det var sikkert for tidlig. :-) Forøvrig er jeg også veldig interessert i hvor mange dager over ikm andre har måttet vente før de fikk ordentlig pos g-test. Sitter og grubler litt her selv... :-) Lykke til!
ønskerbaby_ Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2011 Så kom den teite tanta i dag, sukk... vart så innmari skuffa å lei for at det ikke klaffet denne gangen heller. Men er ikke så mye å gjør med det, så da er det bare se framover mot en ny pp med nye muligheter. lykke til dere også=)
Aeris☆ Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Det var leit da..! Håper det klaffer for deg i neste pp da Tror ikke det har klaffet for meg heller i denne pp. I allefall lykke til, og prøv å holde mote oppe Det skjer når det skjer!
ønskerbaby_ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2011 takk for oppmuntrende ord=) Når har du ikm da? lykke til ihvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå