Gå til innhold

ikm i går, negativ test men fortsatt ingen tr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm.. hva skal dette bety...

Er ganske sikker på at jeg har hatt EL denne måneden, fikk smilefjes på el testen 4 og 5 januar. Tenker selfølgelig på om jeg kan være gravid, men har ingen symtomer bortsett fra litt ømme pupper da:-P

Blir gaaal av å tenke å håpe for så å bli superskuffa når jeg får negativ test.

Har lest om at noen kan produsere seint hcg å derfor gå mange dager over ikm før de får positiv test. Er det noen her inne som har opplevd dette å vil fortelle litt om det... hvor mange dager over ikm dere gjikk før positiv test osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde smilefjes den 5. også så ville jeg tatt utgangspunkt i ikm imorgen.. 14 dager etter el.. Eller så kan det være at du produserer hcg seint.. Uansett, lykke til :)

Skrevet

Hei!

Positiv el-test betyr at du sannsynligvis vil få el om 24-48 timer. Jeg hadde el nesten 2 1/2 døgn etter pos el-test. I så fall kan du plusse på 2 +14 dager fra du hadde pos el-test.

Ikke bry deg om den neg testen, det var sikkert for tidlig. :-)

Forøvrig er jeg også veldig interessert i hvor mange dager over ikm andre har måttet vente før de fikk ordentlig pos g-test. Sitter og grubler litt her selv... :-)

Lykke til!

Skrevet

Så kom den teite tanta i dag, sukk... vart så innmari skuffa å lei for at det ikke klaffet denne gangen heller. Men er ikke så mye å gjør med det, så da er det bare se framover mot en ny pp med nye muligheter.

lykke til dere også=)

Skrevet

Det var leit da..!

Håper det klaffer for deg i neste pp da :) Tror ikke det har klaffet for meg heller i denne pp.

I allefall lykke til, og prøv å holde mote oppe :) Det skjer når det skjer! :)

Skrevet

takk for oppmuntrende ord=)

Når har du ikm da? lykke til ihvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...