Gå til innhold

Ang vaskedame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har det, hvordan gjør dere det ang nøkler?

Og hvor godt kjenner du henne?

Trenger litt tips, for vi har ennå ikke funnet noen god rutine på dette:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en vaskedame som vi fikk anbefalt av noen vi kjenner. Hun har sin egen nøkkel til huset vårt og låser seg inn hos oss mens vi er på jobb.

Skrevet

Ok er det vi også gjør nå. Men jeg liker ike at hun har nøkkel heletiden. Usj må kanskje bare å lære meg å stole på henne.

Skrevet

Jeg er "vaskedame" ;)

Har litt ulike rutiner på dette. Hos noen står det åpent(på landet) når jeg kommer. Hos noen har vi avtalt sted hvor nøklene ligger, og noen er hjemme mens jeg er der(eldre folk er ofte det).

Syns dette er greie ordninger, for siden jeg vasker mange steder ville det vært et stort nøkkelknippe å drasse på for meg:)

Du må jo bare stole på den som vasker, ellers kan du jo ikke la personen komme inn i ditt hjem i hele tatt mens du er borte. Da må du jo være der mens det blir vasket, og da er vel litt av vitsen borte?

Skrevet

Skjønner hva du mener. Hadde også litt tvil om det i begynnelsen, men siden vi hadde fått henne anbefalt gikk jeg med på det. Vet det er noen som avtaler steder å legge nøkkelen den dagen vaskedama skal komme (liksom under den og den blomsterpotta og slikt du vet), og på den måten unngår at hun har nøkkelen hele tiden. Man kan jo selvsagt få henne til å komme på et tidspunk når du/dere er hjemme også, men det er jo litt slit det også.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Hadde også litt tvil om det i begynnelsen, men siden vi hadde fått henne anbefalt gikk jeg med på det. Vet det er noen som avtaler steder å legge nøkkelen den dagen vaskedama skal komme (liksom under den og den blomsterpotta og slikt du vet), og på den måten unngår at hun har nøkkelen hele tiden. Man kan jo selvsagt få henne til å komme på et tidspunk når du/dere er hjemme også, men det er jo litt slit det også.

Hilsen hun anonyme over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...