Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 sliter med mangel på energi? Jeg har gått slik så lenge,føler alt er et ork. Begynner nesten å lure på om det er meg som bare er lat, for legen finner ingenting galt på noen prøver. Skulle så ønske at jeg hadde masse energi til alt som skulle vært gjort og til å leke med 2.åringen min.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Har det sånn.. orker nesten ikke og dusje. Men er mye oppe m natten da med både baby og 2 åring. Slitsomt ja.. gleder meg til småbarnstiden er over jeg altså..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er jobbsøker nå, å merker at når jeg går hjemme som dette å bare søker jobber så har jeg lite energi. Alt er et ork =( Jeg blir lat av å gå hjemme. Litt deppa pga. jobbsituasjonen er jeg nok. Så jeg blir sliten av å gå hjemme. Ikke utslitt, men sliten i hodet. Det tar på, jeg vil jo ha en jobb å gå til!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Hva med å finne litt alenetid til deg selv og trene? Mange ganger energien går opp bare man sleper seg opp av sofan og kommer seg ut en tur
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Jeg går turer på morgenen og ettermiddagen. Treningsstudio har jeg ikke råd til nå som jeg er uten jobb. Har matte å tar noen runder på den om dagen med litt styrke. Men syns ikke energien blir noe bedre av det altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå