Gå til innhold

jeg har virus! hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer opp hele tiden at jeg har massse virus og om jeg vil fjerne alt. Når jeg trykker ja på det så kommer det opp at jeg må betale så og så mye i 6 mnd el et år osv. Skal jeg det? Må jeg betale for og få alt fjernet? finner ikke kode kortet mitt heller så får ikke betalt :/..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det som kommer opp , det er det som er selve viruset, har slitt med det selv.....

bruk malware bytes(helt safe og bruke) har hatt en data ekspert til å hjelpe meg her på min maskin, og avg anti virus(free) , kjør begge, og se om det hjelper....

IKKE!!!!!!!! godta det som kommer opp!!!!!!!! ikke legg inn/betal m visa , bare la det ligge foreløpi

Skrevet

ÅÅ, er det det som er viruset?? Jeg har trykket meg inn mange ganger nå jeg :/ søren..Hva er malware bytes for noe då? hvordan gjør jeg det? Jeg er helt grønn på data:P og avg anti vitus??

Skrevet

men har du ikke noe beskyttelse på maskinen fra før ?

kan du ikke bruke de ?

er ikkelett å vite hva man kan trykke på , forvirus og dritt og lort dukker opp overalt, og ikke allti lett å se hva som er virus og ikke etc...

mitt tips er forsiktig, klikk bare på sider du vet er safe... letter sagt enn gjort vet jeg men hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...