Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 At ull klærene var ny vaska, de kom rett fra tørketrommelen.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 ...Godt du tar det med et smil. Jeg hadde klikka...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Vet ikke hva du prøver å komme frem til. Klager du fordi han puttet de i tørketrommelen, eller er du glad fordi han faktisk prøver å gi deg barnet tilbake uten skittentøy. Dersom du klager, prøv å gi ham litt kreditt for å prøve å gjøre ting ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Ulltøy skal stort sett ikke i tørketrommel. Ihvertfall ikke ubehandlet ull. Det blir ødelagt og ulltøy er forferdelig dyrt dersom man kjøper ulltøy med kvalitet. Tipper det var det HI ville frem til....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Det var jo et humoristisk innlegg da surpomp! Jeg for min del forventer at en voksen mann kan lese en vaskeanvisning (det er ingen unnskyldning å være mann bare fordi han ikke gidder å sjekke denne) og hadde nok ikke tatt det med et smil...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Minnet han på at ull klær ikke skal i tørketrommel. Og ønsket han bedre lykke til, neste gang han skal prøve å vaske klær. (dette er første gangen jeg får reine klær/klær tilbake etter samvær). Ulla krympa, så det er nå ubrukelig. HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Herregud, hvorfor skal vi kvinner bli så fordømt takknemlige hver gang en mann har FORSØKT å gjøre noe som det forventes at kvinner skal gjøre? At man leverer tilbake klærne i god stand burde da være en selvfølge uansett om man har vagina eller penis, og om man ikke klarer noe så grunnleggende som vaske og tørke klær uten at de blir ødelagt, vel, da bør man ta seg sammen litt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 Det er antageligvis derfor du får klærne tilbake, fordi de er ubrukelig Uff, for en tosk!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 hehe smilte litt nå. Sambo har gått skikkelig inn for å vaske all skittentøyet, og nå har jeg kasta 2-3 ullplagg som har vert i tørketrommelen og ser helt tovt ut istedenfor strikka, samtidig som de er noen str mindre hehe. Man må jo bare le litt. Heldigvis hadde reima ulldressen klart å holde på størrelsen sin
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 He, he. Oppdaget han ikke at det var blitt smått selv? Noen typer ulltøy tåler jo også tørketromlen, men tydligvis ikke dette. Jeg vasket foresten min mans ullgenser for noen uker siden og la den i tørketromlen ved et uhell. Nå har 5 åringen en akkurat passe, veldig varm tovet ullgenser merket XXL. Det er kke bare mannen din som har gjort den tabben :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Haha, noe sånt kunne mannen min også sagt. Handlingen er jo godt ment selv om den er på trynet feil hadde smilt men samtidig blitt litt oppgitt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 hehe... det er jo litt søtt egentlig jeg karte å vaske 3000 kr i vaskemaskinen... kom ikke på det før jeg skulle bruke dem.. men de overlevde. men følte meg ikke spesielt smart, noen ting gjør man bare ikke
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #15 Skrevet 18. januar 2011 min mann merka ikke noe siden jeg tok det ut. Hehe sa ikke noe til han helelr stakkar..han prøver så godt han kan, men må nok gi beskjed at ulltøyet helst ikke må inni trommelen hehe. (Jeg over)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #16 Skrevet 18. januar 2011 Oi heldig med den! (at di overlevde)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #17 Skrevet 18. januar 2011 Jeg hadde blitt kjempeglad og dratt rett på ullshopping for bf sin regning!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #18 Skrevet 18. januar 2011 Kommer da helt ann på hva slags ull det er om det tåler en runde i tørketrommelen på ullprogram. Tar ikke ubehandlet ull i tørketrommelen, men Janus, Aclima og Troll-ull takler fint en runde i tørketrommelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå