Lene~mor til tre Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Ja hvis jeg finner noe den trenger i riktig størrelse så gjør jeg det Har spart en del penger på det, men ikke alltid man finner noe heller.
mamman til to gutter Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg gjør ikke det. Jeg lette etter dress i størrelse 92 for to år siden og heldigvis fant jeg ingen, for når det ble høst/vinter igjen måtte han ha dress i str 86 det året og i år måtte han ha 98...
Ranveig R Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Ja, eg har kjøpt dressar til ungane. Håpar berre dei er brukbare, har ikkje prøvd Ludo (Stormberg) før. Men om ein skal dømme etter før-prisen må det vere bra saker... Om eg snublar over noko ull så kjøper eg det nok, men det er ikkje sikkert eg legg det vekk, vi brukar ull det meste av året her i huset.
Verbena Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Jeg går ikke på jakt etter ting på salg nei, men kommer jeg over noe som vil være brukbart til neste sesong så kjøper jeg det. Uansett når på året det er og hva slags klær det er!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Det er svært sjelden. Det er ikke godt å vite str. på det og er det for stort er det ikke så godt å ha på når de er så små som mine er. Jeg kjøpte vårdress til storesøster i fjor vinter. Til våren, kjøpte den litt ekstra stor med vilje, og det gikk helt greit, men hadde nok kjøpt en str. mindre om jeg hadde kjøpt den til rett tid. Jeg er glad i å handle på tilbud, men tenker ikke så langt frem pga det med str.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Sjelden, men det hender. Må være slike ting jeg er helt sikker vil passe til vinteren igjen.. Vanskelig å beregne størrelsen fram nesten ett år..
blond Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Ikke systematisk, men dersom jeg kommer over tilbud på klær og ting vi pleier å bruke kjøper jeg. Har så mye klær at jeg ikke kan fylle opp mer, lagring tar også plass.
Kamomille Skrevet 22. januar 2011 #9 Skrevet 22. januar 2011 Ja, alltid! Kjøper alltid neste års vinterdressene på våren når det er salg. Ulla kjøper jeg alltid under birkebeinerfestivalen, for da er det 50%
Jojo x3 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2011 Det er litt det jeg tenker også blond, det skal jo lagres. Men forrige uke kom jeg over en billig dress og da slo jeg til.
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 ja, jeg handler alltid inn klær jeg vet vi kommer til å trenge i en størrelse eller to for stort slik av vi har et lite lager å ta av. Greit å ikke måtte kjøpe alt til full pris. Jenta mi har en veldig jevn vekstkurve så det er ikke vanskelig å finne riktig størrelse. Jeg pleier særlig å kjøpe inn ulltøy når det er på salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå