Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Sambo sier jeg smiler så lite, vrker så passiv og holder meg tilbake fra livet Han sa dette i går kveld, og det traff meg virkelig. Er gravid men har hatt noe tøffe måneder bak meg og føler meg litt likegyldig for tiden.. Tenker mye negativt.. Vil endre på dette.. Hva kan jeg gjøre..?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Æsj, jeg har det litt som deg om dagen. Har akkurat blitt mamma til nr 3 og har også hatt det tøft i det siste. Føler meg sur, sint og missfornøyd, men jeg føler at jeg har vokst fra kjæresten min. Vi har elendig kommunikakasjon, og og jeg savner å være alene. Han lytter ikke til meg og tar ikke følelsene mine på alvor og jeg føler at jeg har mistet meg selv fulstendig. Jeg savner den gamle meg. Mye er nok hormonellt får jeg håpe. Jeg har desverre ingen råd til deg siden jeg prøver å finne ut av meg selv om dagen. Jeg ønsker deg lykke til uansett.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Fokuser på det som er positivt. Gjør ting som gjør deg glad. Tving deg selv ut av huset, gå tur, besøke venninner, dra på trening. Hvis du gjør som du alltid har gjort, vil du få som du alltid har fått. Det krever at du tar tak og lager en plan og følger denne. Du kan jo snakke med sambo om dette, det virker som en oppmerksom og lun fyr. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå