kinaputten Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 og i natt sov han først 6 timer, så 3 timer og til slutt 2 timer! Vet ikke om det hadde en sammengeng, men jeg skal hvertfall gi han det ikveld også Er jo nesten så jeg føler meg uthvilt Andre som masserer sine små før de legges?
mamma til lillingen Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Manuell terapeuten vår sier at det er veldig vanlig at babyer blir trøtte etter massasje, og sier alltid at "nå kommer hun til å sove mye, ikke bekymre deg om hun ikke våkner for å spise på en stund!" etter en time. Nå masseres hun bare på magen da, for å få ut luft og sånt, og litt på ryggen.
lillespire08+10 Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Det hørtes jo herlig ut! ) Må jeg prøve! Hvordan gjør du det? (hvor, med hva, hvor lenge osv) Vil gjerne ha en trøttere baby )
*LillaMeg* Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg gir ofte min babymassasje ved kveldstellet.. Han liker det så godt.. Har ikke merket noe på søvnen da.. Han blir selvsagt mer rolig, men har ikke merket noe på mengden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå