Gå til innhold

Jeg har ikke helse til et svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt gravid, å forbanner nå alt som heter kondomer, argh!

har barn fra før av der jeg har hatt fysisk tøffe svangerskap. jeg er nå 6 uker på vei med bekkenplager.

jeg har rett og slett ikke fysikk til å bære frem et barn, nå når jeg har andre barn i en alder der jeg enda må gjøre det meste for dem.

jeg har vært inne på tanken på å sterilisere meg, nettopp pga at jeg ikke har helse til å bære frem ett barn, uten å mest sannsynlig være sengeliggende mesteparten av svangerskapet.

Men tenker også tanken på om jeg kanskje får et savn etter barn om en ti års tid og behovet for at jeg skal være "frisk og raskt" ikke er så stort.

Råd noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får se det positive , g hva som kommer utav det :) en herlig liten baby som få dele livet ditt med, gleder og sorger og alt som følger med i mange år :) herlig herlig, et barn du kommer til å elske over alt på jord, og når du sitter og tenker tilbake ville du gjort det en gang til :)

jeg har slitt mye selv, og vet enda ikke hvordan resten blir,, men visste hva jeg gikk til jeg valgte å bli gravid, så skal være glad når jeg kommer til fødselen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...