Gå til innhold

Symptomer??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

Lurer på hva slags symptomer dere har? Jeg er 6 uker i dag:) Mine symptomer er: vond rygg, ømme pupper (men de var mye ømmere for noen dager siden), litt stikking/strekking i underlivet (men det og var mye mer for noen dager siden) og så har jeg mistet matlysten... Litt kvalm om kvelden og. Ellers er formen fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 5+2 idag :-) Her kommer symptomene på rad og rekke. Ømme og store pupper, brystvorten og aorta har forandret seg, en del stikkninger, litt murringer, litt morgenkvalme (har løs mage hver morgen, er det vanlig??), veeeeeldig trøtt og ikke minst går mer på do enn vanlig ;)

 

Godt å kjenne symptomene. Har vært veldig bekymret siden jeg fant ut at jeg var gravid, men når jeg fant en statistikk som viser at mellom uke 5-8 er det 89% sjanse for at det går bra ble jeg mer rolig :-) Syns bare at jeg ser at mange mister, men er nok veldig mange flere det går bra med.

Nå gleder jeg meg bare til kontroll i uke 8 og til jeg er ferdig med 1.trimester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har hatt løs mage. Tror det er vanlig. Er mye som forandrer seg i underlivet for tiden.

Det er veldig mange som mister. Jeg har og mistet tidligere. Da var jeg i uke 5 tror jeg. Trøsten må være at når man mister så tidlig i svangerskapet, så er ikke babyen levedyktig. Det er utrolig mye som skal klaffe for at babyen blir "riktig" laget, og da må det gå galt noen ganger....

Kjekt å se at statistikken er så høy for oss nå:)

 

Jeg og tisser hele tiden forresten:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 5 uker har gått. Har meget ømme bryst fra 3 uker siden, kvalme, små ubehag i underlivet som kommer og går. Dessverre har slappheten startet..sliten når jeg går opp trapper og vil sove mer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker på vei. Har svært ømme brystvorter og litt stikking i underlivet til tider.

Så rart at det kjennes på kroppen allerede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 uker på vei. Har ømme brystvorter, kjempe sliten og hard mage!

Til tider småkvalm, kjenner murring nedentil og iblant stikkinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6 uker på veg. Har tunge bryster og såre brystvorter og litt ømhet og noen ganger stikkinger i livmora. Men utenom det kjennes jeg ikke gravid ut...

 

Har man slippi unna kvalmen hvis man ikke har fått den til nå, eller kan kan kvalmen likesågodt starte opp i senere uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+5 i dag, og har hatt noen tunge uker så langt.

Har vært usansynlig trøtt, og vil bare sove hele tiden (dette merket jeg også før jeg testet positivt).

Brystene er ømme og areola har blitt mørkere. Det var det faktisk sambo som la merke til, og kommenterte.

 

Kvalmen kom til å begynne med på kveldstid. Plutselig slo det helt om og var verst om morran. Nå kommer og går det i bølgedaler gjennom hele dagen. Har heldigvis ikke kasta opp enda, og håper jeg slipper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usansynlig trøtt, sover 12-13 timer hver dag:) Er også veldig kvalm og kaster opp flere ganger hver dag. Føler meg som verdens heldigste som har mann som vasker, bretter klær, lager mat, rydder i huset og steller vesla!! Er 8+1, så krysser fingrer for at kvalmen gir seg etterhvert!!!! Så jeg kan nyte dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...