Gå til innhold

Dumt av meg ?? ( Snoket på sambos facebook)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg pa sambos data og gikk inn på hans facebook, da den stod åpent, vet vi har hatt noen diskusjoner før om en kvinne som la ham til og så ut som en prosituert ( var tydlig på hennes side som var åpen for alle, der skrev hun at hun byttet sex mot gaver osv fra menn).. Veldig "ekkelt" for meg å se.. Skjønte ikke hvorfor han hadde henne på hans facebook,han slettet henne. Etter en krangel en kveld sendte jeg en mail tl henne og spurte hvorfor hun hadde ham på sn facebook, hun hadde også en gang skrevet på hans "wall"...

Da leste jeg typens email på facebook, der var det kke mange mail gitt, han er ikke mye på facebook, forutom av hun "horen" i desember, der skriver hun og forteller at jeg har kontaktet henne, og spør hva hun skal si til meg, og at hun skal være snill og redde "ræven" hans om han gir henne julegaven hennes i år...

Han skrev tilbake at han ikke husker henne og lurte på hvor ha kjente henen fra, og at hun måtte skrive til meg at de aldri har møtt opp osv... Så da skriver hun at han kan sette opp privat konto på facebook og de kan snakke dirty og litt mer intimt om han ville.. Da svarer han..

Kanskje om jeg hadde vært singel.... Så spør han også hva "historien" deres er da .. og legger til en lol på slutten... :(

Hun svarte aldri på det.. Grunn til bekymring... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vel ikke akkurat vert begeistret, men det virker jo som om han ikke husker hvem hun er. Kanskje de har hatt sex for leeenge siden. Hun husker det men ikke han, og hun mener at hun redder ræva hans om hun ikke nevner det til deg, men han husker det jo ikke.

Høres jo litt rart ut spør du meg..Jeg hadde tatt det opp med han. Har snoka et par ganger selv om alt står oppe og foran trynet på meg (ikke lett å la være) og finner jeg noe jeg ikke liker så får han fort høre det, og forklare seg.

Skrevet

Vel en skal ikke snoke. men jeg mener at det ikke er galt å værne om seg selv og fremtiden. Om jeg fant noe så hadde jeg kommet meg meg bort så fort så mulig. Vil ikke leve med en falsk mann. Men hva du skal legge i dette er jeg ikke sikker på. Jeg hadde ikke likt det!

Skrevet

Synes du skal være glad for at du har en mann som ikke sluker agnet hennes rått, jeg! At han sier åpent han ikke er singel. Hun prøvde seg på utpressing, ser du ikke dt?

Skrevet

Hvordan skal jeg ta opp dette ?

Skrevet

Høres ut som om dette er ei han ikke kjenner og at hun prøver å presse han. han er ærlig og sier at han er i et forhold og ikke er interessert. Synes han takler det ok,jeg..

Skrevet

Synes ikke du skal ta det opp,jeg.. Du har snoket, det er heller ikke greit!

Skrevet

Ja.. jeg vet.. Han lar dataen stå åpent og sier jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil på hans data, sjekke mail altmulig.. Han lar meg også bruke telefonen osv... Gjemmer ingenting virker det som.. Men så.. skrev han "x" på mailene det betyr jo kyss på engelsk..Det reagerte jeg litt på... Ellers vil jeg ikke ta det opp med ham fordi det var feil av meg og jeg vet han har aldri vært utro eller noe. forøvrig var det andre maild er hvor han skriver om meg osv til andre jenter og venner... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...