Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Hehe, ble advart om dette på bim, men tok det med et smil da. Ikke noe smil nå lengre for å si det sånn... Fra han ble født har soving gått greit egentlig. Han sovna overalt! Har forandret seg litt det etter hvert, ble litt vanskeligere å få han til å sovne for natta. Men det gikk liksom. Om natta var det rett og slett våken for pupp, og så natta igjen. Plutselig en natt så ville han absolutt IKKE sove. Han er virkelig stuptrøtt, men sovner IKKE. Har trodd noen netter at gommene klør, da det til slutt har funket å smøre på dentinox for så å putte ham i vogna og vugge ham i søvn. Men så virker det liksom ikke helt som tenner, da han kan ligge lenge uten å si noe, for så å bare sette i et lite hyl. Han bare ligger der, lager masse lyder. Og sover IKKE. Prøver alle mulige slags ting for å få ham i søvn.. Men ingenting funker. Virker jo som om NOE plager ham Tror neppe det er det at han trenger mer mat. Puppene mine er stappa full, men han vil ikke ha mer enn en pupp som vanlig, selv om jeg tilbyr. Det snudde så plutselig. Han kan være våken hele natta, kanskje sove 20 min eller en time, men så er det på'an.. Etter denne perioden så sover han hele dagen, er jo helt utslitt stakkaren. Da sover han 6 timer før han våkner - pupp og bleie og rett i seng igjen for han er så trøtt. Er blitt en vondt sirkel dette. Og jeg springer snart på veggene av mangel på søvn. Kan jo ikke sove bort hele dagen, men får sove ca 4 timer sammenhengende. Samboer har nettopp begynt i ny jobb, så han må sove om natta! Hva er det som skjer med gutten min????? Trøster meg for tiden med at det blir vel bedre etter hvert.. =) Han er 3 mnd forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå