Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 ... for deg? En stram perfekt kropp som du da har fått av KUN sunn mat og MASSE trening, eller en "vanlig" kropp med litt skavanker her og der, men du kan spise godis innimellom og ikke trene hele tiden? Altså, hvor viktig er det for deg å se smashing ut? Og isåfall, er det kun for degselv, eller for mannens del? Hva syns mannen om kroppen din? Har bare en liten følelse av at de stakkars mennene ikke er så nøye på dette med kropp som vi damer er. Kjenner selv at jeg prøver å se så bra ut jeg klarer, men det er jo ikke for samboers skyld alltid... Men å strebe etter den perfekte kropp er umulig om man har planer om å ha et normalt liv ved siden av. Med tanke på hvor mye jobb som skal til. Bare lurer på hva dere andre mødre tenker om saken?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 For meg er det viktig å være sunn, uansett størrelse på kroppen. Nå er jeg ikke direkte sunn, enda...men jobber med saken Mannen min sier at jeg er fin som jeg er, men han forstår at jeg ønsker å gå ned i vekt da (har noen kilo for mye, og da mener jeg ikke bare 5) For meg handler det om å orke. Jeg har mye smerter i kroppen som gjør at styrketrening ikke er optimalt for meg. Jeg kan gå turer, jeg kan gå laaaangt. Men, jeg orker ikke etter jobb, middag, og unger... rett og slett. Så jeg har en fantasi om at jeg kan stå opp litt før, og gå en tur på morningen før jobb... når det blir lyst, vel og merke Og ja, selvsagt pynter vi oss for andre damer! Mannen min elsker uansett om jeg er uflidd og jævlig, eller pynta og fin
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg vil ha en "vanlig" kropp med litt ekstra på hofter og mage, det gjør meg ingenting. Strekkmerkene bryr jeg meg heller ikke om. Men først må jeg komme meg dit :-I Pr i dag har jeg en bmi på 31, og må ta av meg 15-20 kg for å få denne vanlige kroppen med små skavanker. Akkurat nå føler jeg meg som en eneste stor skavank. Gjør det mest for min egen del, mannen min synes heldigvis jeg er fin uansett. Det verste er at jeg sliter veldig med å finne klær. Er i str xl, og det er ikke gøy.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg synes det er viktigst å trives...Noen trives med å trene hver dag, spise bare sunn mat osv...Jeg trives med å kunne kose meg med god mat i helgene, og tenker i grunn ikke så mye over hva jeg spiser ellers. Hiver ikke i meg junkfood hver dag, men det er liksom ikke nødvendig heller Trives uansett med kroppen min sånn den er, tror ikke jeg hadde sett så mye annerledes ut om jeg trente..Om noen år får jeg vel spise de orda
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Ikke så opptatt av å være sunn. Mer opptatt av å nyte livet og kunne kose meg når jeg vil. For hva er vel livet uten kos? Orker ikke stresse med å prøve å se ut som en supermodell når det aldri kommer til å skje. Min "pløsemage" og mine celulitter er kommet for å bli for å si det sånn. Og det beste man kan gjøre er å akseptere det istedet for å bruke tid på å prøve å endre noe som det ikke er mulig å endre. Er fornøyd med livet sånn det er. Har en nydelig datter og er frisk. Da kan man ikke klage.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Fascinerende!!! Hvordan klarer man å bare slappe av med å være som man er?? Om man ikke er 100% fornøyd? Det vil jeg lære. jeg er liksom skuffa over megselv for at jeg ikke ser ut sånn jeg føler jeg burde. Og det er slitsomt. Men med en baby som sover lite og lite energi generellt har jeg virkelig ikke ork til noe annet enn å ligge på sofaen. Er så imponert over alle spreke mødre altså. Overfør litt positivitet og energi til meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå