Gå til innhold

Onanerer dere når mannen ser på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og omvendt?? :) har så lyst til det, men tør liksom ikke....

Helt teit, men blir flau bare ved tanken på å gjøre det.. Å vet jo at han har lyst.. Hvertfall å se på Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker som deg at det føles litt pinlig.. Men blir sikkert bra hvis en først tør å prøve...:)

Skrevet

ja, jeg gjorde det her om dagen! Med en dildo... var også litt flau, men glemte jammen det fort. Han ble jo så kåt at all sjenanse forsvant på kort tid!

Go for it ;o)

Skrevet

Ja, klart det, tenner ham max :-D

Skrevet

Jeg onanerer ofte foran min mann og motsatt, vi synes begge det er pirrende

Bare hoppi det HI det er spennende

Skrevet

Jeg tenner veldig på å se sambo onanerer, så da ender det som regel med at vi har sex eller at vi onanerer sammen

Skrevet

Vi onanerer ofte når vi ser hverandre, vi synes bare det er opphissende.

Jeg elsker mannen min og vi deler det meste.

Synes ikke det er flaut i det hele tatt

Skrevet

Når jeg onanerer ser min mann stort sett alltid på hvis han er hjemme.

Blir bra mer kåt av at han ser på meg. Han starter som regel å runke selv da

Skrevet

Jeg hjelper til under samleie noen ganger, når det er lettest for meg å komme til. Han liker at jeg gjør det.

Hvis jeg vil gjøre han kåt, kan det hende jeg varmer opp med å ta på meg selv. Han blir helt vill av det! Noen ganger holder det at jeg sier at jeg skal gjøre det!! ;)

Skrevet

Jepp! jeg kan sette meg eller legge meg foran han,(eller stå i dusjen) å enten bruke handa eller vibratot og han går fra slapp til stiv på 1 sek:P hehehehe....han onanerer sjeldent, men ja, av å til foran meg...grrr;)

Skrevet

Jeg og kjæresten min har onanert mye foran hverandre. Noen ganger sammen, noen ganger en og en. Kjempefint. Har aldri kommet samtidig som han og ofte utvikler det seg både i den ene og andre retningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...