Gå til innhold

bestillt vogn+bilstol i dag kommer om 2 uker!!!


prøverigjen:)

Anbefalte innlegg

brio duo, sort skikkelig fin, føler meg så lettet som får alt i hus snart:)

bestillte også brystpumpe elektrisk/manuell avent over nettet. gøy altså! og i morgen en tur innom kid-for å kjøpe noe av tibudene f.eks. digger å få gjort dette nå altså er jo "bare" 4mnd igjen:) tjihi

 

tips for de som skal kjøpe teutonia: 30%på babyshop(på slependen:vet ikke om det er p alle babyshop) de skal slutte å selge teutonia der, hadde egentlig tenkt å kjøpe teutonia men, de er så mye tyngre enn brio.

 

andre som er godt i gang;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så å kjøe babyustyr, og veldig praktisk når det er så mye på salg ol :)

 

Vi skal kjøpe seng og bilstol imorgen, siden de har salg på barnas hus :) Ellers har jeg benyttet meg av 40% på hele princess, og kjøpt en fin sengekant og sengehimmel :)

 

Nå gjenstår bare vippestol og stellebag av "store" ting, vi har noe etter storesøster også. Litt smått av klær kan vi godt ta nærmere slutten!

 

Så vil påstå vi er godt foran skjema ja, hehe :) Jeg er 24+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro! Det er så koselig å få småttis-tingene i hus :o)

 

Vi har det meste vi trenger fra før, men trengte nytt bilsete, og det kjøpte vi på salg. Gleder meg til å finne frem det gamle babytøyet til storebror! Det er så uvirkelig å tenke på at de tingene skal bli brukt av en liten baby om ikke så lenge! :o)

 

Kos dere videre med babyshopingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bilsete kjøper dere jenter?

Blir helt stressa av dette salget jeg! Føler at vi burde handle nå, men skal flytte om noen uker, så vil helst få det unnagjort først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte maxi cosi med base. Er 1000,- i rabatt nå på Barnas hus, så er jo et tips hvis det er setet noen vil ha ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du shakey, mye utplukket på salgene og så er det ofte de tingene man ikke vil ha som er på salg, så en skal ha god flaks på salg vil jeg si. ikke stress du!!! flytt først og masse lykke til med flyttingen!!!

er litt av et stress og flytte!!!!

går jo an hvis du absolutt vil ha noe fra salgene så ligger det på nettbutikk, ofte ikke dyrt å få det levert heller...

god flytting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt poeng! Takk! Nå ble jeg glad :-) Huff ja, det er stress med denne flyttingen, men glad vi gjør det før mini kommer ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maxi cosi cabriofix med base. Det er på salg på barnas hus nå, i tilegg til at det har vært best i test mange ganger.

 

Vurderte izisleep fordi man kan ha liggestilling på det, men var å løftet på de i butikken, og det var innmari tungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...