Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hva er den kneppingen? Høres ut som om babyen knekker i fingrene sine!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Nei, det er ikke hikking. Da hadde jeg kjent det Men det er sånn knitring/knepping/knekking som kommer 5-6-7 ganger om dagen. Høres ut som om jenta i magen knekker i noen ledd eller noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Ja, da er vel fosterhinna gjort av cellofan, da! Gratulerer, du skal føde en blomsterbukett.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 ? Hadde du ikke noe fornuftig å komme med, så du måtte prøve å være morsom?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Prøvde med hikke, men det avviste du. Ring legen. Jeg mener, legeVAKTA; det er jo det bimmere gjør når de plages med noe kroppslig. Få deg ambulanse eller ultralyd eller noe, er vel ingen synske her som veit hva som romler i magan din vel.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Er du seriøs? Ble du sur fordi jeg sa at det ikke var hikking? Jeg kjenner vel når et 36 uker gammelt foster hikker!. Slik jeg har gjort de siste 10 ukene. Det kan vel være andre som har hatt det samme, uten at jeg trenger å ringe hverken spåkone eller legevakt? Herregud. Så tåpelig du er.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Næh, drit i hennes svar. Spurte osteopaten jeg går til hva slik knepping var og han mente at det mest sannsynlig ikke kommer fra babyen, men deg selv. Jeg har også slik knepping, og det er rett og slett fra mitt eget skjellet som har blitt helt fastlåst på slutten i bekken og ryggområdet så når jeg beveger meg så knepper det på litt forskjellige steder (som man manipulerer ved behandling). Det høres og føles ut som det kommer fra magen og babyen. På slutten bærer man tungt og har vondter så man kompanserer ved å belaste muskulatur igjen på feil måte. Dette kan være nok.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Så bra Trodde kanskje babyen lå litt feil inni der og sleit på leddene eller noe. Høres ut som det kommer fra fosteret! Men det er sikkert som du sier. Sliter med bekkenløsning og prolaps, så det er sikkert en sammenheng. Takk for et svar som ikke handlet om cellofan eller blomster )
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 Bare hyggelig og lykke til med nær forestående:o) Er selv 38 + 5.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 Å herlighet for noen idiotiske svar du har fått her HI! Jeg fatter ikke at voksne mennesker, foreldre, kan være så utrolig barnslige. Enten de kødder eller ikke.. Men iallefall, jeg opplevde også masse av denne kneppinga. Da fikk jeg vite at det sannsynligvis var leddene til barnet som lagde denne lyden Men det kan jo også godt være at det kommer fra deg selv, som hun som hadde pratet med osteopaten om
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Hehehe. Kunne ikke vært mer enig. Idiotiske svar noen langer ut av seg noen ganger. Blir paff av at det er slike mødre her inne. Jeg skal til jormor i morgen, så det er jo ganske spennende å høre hva hun sier. Det kan jo være ledd eller som hun over her sier, rett og slett meg selv. Skal skrive her hva min jordmor sier, om hun vet hva det er Takk for oppegående svar fra dere to siste. Viser at det ikke kun er amøber her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå