Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hvor vanlig er det at man inviterer unger fra barnehagen hjem på 3-årsdagen? Vi hadde vel egentlig tenkt og bare ha familie og venner (med barn)... Tenkte barnebursdagene startet senere...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Første barnehagebursdag da de ble 4 år,og før den tid,så hadde vi familiselskap og venneselskap med barn på samme alder,men når barnehage venner også ble innvitert,så slo vi sammen famile og venner (venner av oss forelsrene med barn på samme alder..)
Lammelåret Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg tror at barnebursdag med mer enn 3-4 gjester har lite for seg for så små barn. Mine barn hadde sin første barnebursdag da de ble fire.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Jenta vår har liksom ingen formening om det selv, og da vet jeg ikke om jeg skal. Dessuten har hun nettopp byttet avdeling og ikke fått noen faste hun leker med ennå. Tenker vi begynner når hun selv vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå