Sizzy Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Eller kan en bruke skinn og dyne i slutten av mars? Hva ville du gjordt?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Kommer jo litt ann på hvor du bor, men i slutten av mars ville jeg tro at det kanskje var litt varmt med vognpose ja. Men den tida på året er jo ikke helt til å stole på, noen ganger varmt, andre ganger kaldt...
NostraStoria Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Må vel strengt tatt ikke, men skal du bruke dyne i stedet må du jo kle på ungen enda bedre enn med vognpose.
Lemonia Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Nei, du må ikke ha pose og i mars synes jeg det er for varmt for pose uansett. Til eldstemann brukte i ikke pose i det hele tatt første vinteren, kun lammeskinn og dundyne. Han var alltid god og varm likevel (og vi har skikkelig kalde vintre).
Sizzy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2011 Det var det samboer sa; at lammeskinn måtte være bedre siden det regulerer varmen godt... Tror jeg venter litt og ser hvordan våren blir Den kommer vel forhåpentligvis i år også
Buffy07&11 Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Fikk i mars sist, og hadde ikke vognpose. Hadde skinn og dyne og ett ullteppe over hvis det var kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå