Gå til innhold

jente eller gutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har sett en del på det kinesiske fødselskartet, og det stemmer på alle jeg har sjekket! bortsett fra et tvillingpar som er gutt og jente :P

 

jeg lurer på noen fine jentenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange fine jentenavn, sist hadde jeg en lang liste å velge i.

Liker godt Maria, Sunniva og Emily.

Ifølge kartet skal jeg ha jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal vist ifølge den der ha gutt.. og jeg har alltid hatt et favoritt jentenavn.. noen forslag der? tenkte på Fredrik.. men veedlig vanskelig med navn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge kartet skal jeg også ha en gutt denne gangen. jentenavn er klart og siden nummer 1 er jente, så har vi også mye babyklær til jente. Det er verre med både guttenavn og gutteklær.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dakar gutter hehe har et supert tips vis du ikke har komt på det.. Nelly.com har veldig stilige gutteklær!! Dersom det blir gutt for oss som har det på kalenderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gutter fra før, så føler jeg har brukt opp mange av de fine navnene.. Pluss at det er en hel haug med gutter i familien, så alle topp 20 guttenavnene er sikkert brukt opp.. typisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... var ikke veldig klart svar jeg fikk der. unnfangelse var enten 31desember eller 1 januar. Og den ene dagen blir det jente og andre dsagen gutt, så tror jeg avventer til ultralyd forteller meg mer...hehe. Mye jenteklær og arve, men heller dårlig med gutteklær på både venne og familiefronten. Godt å få mye nytige tips her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt fra før, jeg syns det er mye lettere med guttenavn. jeg liker alt som er kort og høres staut ut hehe. men jentenavn er verre, jeg liker ikke at de blir for "fjollete"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...