Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Har en gutt på 6 mnd , i det siste nettene så bruker han lang tid på å falle i ro til natta, han ender som regel på magen å jeg som er livredd for krybbedød ligger våken gjerne 1 for å så snu han når han har sovna. Dette gjør meg utslitt siden jeg er overtrøtt å veit at han våkner 2 ganger i løpet av natta for å ha pupp. Helsesøster sier at jeg bør bare la han sove slik selv om de anbefaler at de selvfølgelig skal ligge på ryggen. hav hadde dere gjordt??? Noen??
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg skjønner deg godt. Men så lenge han snur seg rundt av egen kraft, tror jeg du kan slappe mer av altså Jeg lot hvertfall min sove slik fra veldig tidlig av, han trivdes bedre slik.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Det var det helsesøster sa også, å faren er mindre etter 6 mnd men selvf. skal en være på pass, men jeg er nødt til å ha søvn om natta jeg også men er så redd for lillegull, han sover på ryggen ellers, men han snur seg selv, å jeg kan jo ikke være væken heile natta heler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå