Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Lurer på om det er mulig å gå ned så mye på litt over en måned? Babyen er snart 5 mnd, får grøt hver dag, og jeg vil bli meg selv igjen. Hva må jeg evnt. ikke spise, og spise "mye" av for å gå nest mest mulig?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Beste måten er å finne et vei å gå ned i vekt som ikke gjør at man like fort går opp i vekt etter endt "kur". Tenk langsiktig, legg om til et kosthold du kan holde og gjør en livstilsendring. Nytter ikke bare å skulle gå ned 6 kilo på en jojo-kur og tro at det skal holde.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Spis ofte, men lite - trim 3 ganger uken, så vil du nok klare 6 kilo. Jeg driter i treningen.., for det er helt pyton, så passer bare på å holde forbrenningen oppe ved å spise hver 3-4 time og spise lite. (2 knekkebrød) osv., så her går jeg bare ned en kilo i uken, men greit nok tempo det, bare jeg slipper å trene;)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Det er mulig, men ikke anbefalt. Du må på en såpass hard diett at kroppen går i forsvarsmodus pga hungersnød, det påvirker bl.a stoffskiftet og forbrenningen din så du må holde deg selv i veldig stramme tøyler lenge etterpå for å unngå å fyke opp i vekt igjen.. Ville heller satset på å bruke nærmere to mnd (6-8 uker), da kan du leve normalt, unngå svimmelhet, lav forbrenning, evt hodepine, slapphet og andre "bivirkninger" på veldig-lav-kalori diett. Spis hver tredje time, sunn og grov mat. Mye grønnsaker, salat og frukt, grovt brød og rene kjøtt/fugl/fisk-produkter. Unngå all drikke med kalorier og styr unna hvetebakst og snop. Tren annenhver dag og du går garantert ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Spis fett og drikk vann. Det renser kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå