Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Jeg og samboer har 1 barn sammen fra før på snart 1 år, og nå er jeg altså gravid. Samboer vet ikke noe om utroskapen, da dette var bare en one night, og ingen tjener noe på at han skal vite om det, vi har tross alt en sønn sammen. Det er jo liten sjans for at han andre kan være faren, det skjedde jo bare 1 gang, men meg og samboer har hatt sex titt og ofte. Så sannsynliget for at samboer er faren, ER STØRST. Så jeg kommer ikke til å si noe om dette, og bare satse på at ungen er han sin. Den som ikke vet, har ikke vondt av det. Ikke sant
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Sannheten har en tendes til å komme for en dag og hvem går det utover da? Det er barnet det!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Definitivt ikke sant! For det første kan den andre mannen kreve DNA-test, og da er du på glattisen. For det andre har barnet ditt RETT til å VITE hvem pappa er. For det tredje kommer dette til å gnage på samvittigheten din for alltid. Nemlig.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Haha, du er dust ass ;-) Har du testet deg for kjønnssykdommer? Hadde vært maks uflaks hvis mannen din plutselig oppdaget at han hadde fått klamydia. Ellers får du ha lykke til, og det kan hende det lønner seg å fortelle sannheten!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Samboeren din fortjener bedre enn dette.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Ingen finner ut av det. Han andre var et engangstilfelle, vi har ingen kontakt eller felles bekjente. Han finner aldri ut at jeg er gravid! Mulig dette kommer til å gnage på samvittigheten min, men heller det, enn at jeg ødelegger forholdet med samboer, som er far til mitt andre barn.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 ingen har rett til å dømme deg på noen måte...men jeg hadde aldri holdt det skjult for min samboer, ( i første omgang hadde jeg ikke vært utro) du har gjort en stor blemme og han har krav på å få vite dette...enn hvis han går i mange år, oppfostrer barnet som sin egen, bare for å finne ut at det ikke er hans, men noen andres forde du var utro...det er noe ingen kommer over, som hun som skrev over....sannheten kommer alltid fram...det er min personlige mening at det er best den kommer fra deg.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har ingen sympati for folk som er utro..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #11 Skrevet 17. januar 2011 Selvfølgelig kan man finne ut av dette. Bare noe så enkelt som at barnet har en blodtypekombinasjon som ikke stemmer overens med deg og samboer sin blodtype er nok. 21:49
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #12 Skrevet 17. januar 2011 Hva om samboeren din eller barnet en dag blir alvorlig sykt og trenger en transplantasjon, da vil testene plutselig vise at de ikke er i slekt! Herregud for et slag i trynet... Eller hva med den dagen barnet kommer hjem med en kjæreste, og det viser seg at kjæresten er barnet til one-nighten din? Da kan de være halvsøsken! Det har skjedd flere ganger før vet du, ikke lenge siden det var et tilfelle fra Tyskland tror jeg. De trodde jo de hadde funnet sin store kjærlighet, hadde en så god kontakt med en gang. De fikk flere barn sammen og klarte ikke kutte hverandre ut selv om de fant ut at de var halvsøsken. Siden du velger å være utro er vel ikke forholdet deres så mye å skryte av i utgangspunket? Hva om det blir slutt, skal mannen betale bidrag for et barn som kanskje ikke engang er hans? Tenk veldig nøye gjennom hva det vil gjøre med han og ikke minst med barnet om de finner ut at de ikke er i slekt om noen år. Mannen fortjener virkelig en dna-test som kan fortelle om barnet virkelig er hans.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #13 Skrevet 17. januar 2011 At ingen finner ut av det gagner bare deg. Jeg står på mitt: samboeren din fortjener bedre. Og mens jeg er i gang: ungene og elskeren din fortjener også bedre!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #14 Skrevet 17. januar 2011 Tenk om barnet ikke ligner på deg og noen i din familie, og slettes ikke lingner på din samboer og han familie? Har du tengt på det? Min datter har svært lite fra meg og min familie utsenemessig, men er som snytt ut av nesa på faren, og faktisk svigermor!! Da tror jeg folk begynner og lure.. Og samboeren din blir nok den første som kommer til og se etter likhetstrekk på babyn. Menn gjør dette av instinkt, uten og være klar over det.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #15 Skrevet 17. januar 2011 Hvis du uansett skal ha dette barnet ville jeg ikke sagt noe før den blir født. Svært mange unger er like faren når de er knøttsmå. Ser du din samboer i barnet er det jo ingenting å snakke om, case closed. Hvis du derimot ser at det er likheter til han du var utro med - den tid den sorg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #16 Skrevet 17. januar 2011 Sannsynligheten er jo stor for at barnet er samboer sitt, så hvis du ikke har baller til å være ærlig: ta en DNA-test uten at han vet det, og ta stilling til saken hvis det viser seg at barnet IKKE er hans. Anonym 21:50 nr 2.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #17 Skrevet 17. januar 2011 "Det man ikke vet, har man ikke vondt av!" tenkte nok mine foreldre også. Men det har preget hele familien at de begge har hatt sine hemmeligheter som de for enhver pris må holde skjult for oss barna. Men etterhvert har jo det ene skjelettet etter det andre ramlet ut av skapet. Vi er alle skadet av tausheten deres, nå ryster det oss alle, så mange år etterpå. Men nå begynner jeg også å forstå hva uroen og angsten jeg har hatt i alle år handler om!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #18 Skrevet 17. januar 2011 Ikke vær så jævla smålig! Fortell samboeren din hva som har skjedd. Han fortjener bedre enn å bli løyet for.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #19 Skrevet 17. januar 2011 Bedre å ta abort og holde det skjult enn å lure samboeren din til å tro at det er hans.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. januar 2011 #20 Skrevet 17. januar 2011 Er det bare jeg som ser helt tydelig at dette er et tulleinnlegg?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #21 Skrevet 17. januar 2011 Trenger ikke å være så dramatisk som transplantasjon: en enkelt blodprøve kan avsløre falskt farskap. Si at du og mannen din har blodtype 0 og A, og så viser det seg at barnet har blodtype B. Da er du avslørt.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #22 Skrevet 17. januar 2011 hvis det er ett tulleinnlegg, så skal vedkommende værsegod sette seg på en skarp pinne og snurre!!!!!!! dette skjer jo også i virkeligheten,så man skal ikke bare gå utifra.....
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #23 Skrevet 17. januar 2011 Blodtyper mer mer avansert enn som så. Jeg har A, samboer A, barna 0. A er domenant, men 0 kunne vært en underligger fra mor eller far.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #24 Skrevet 17. januar 2011 Hvis dette er sant: Jeg var også utro mot samboer. Og det var den andre som var pappaen. Noe jeg trodde hele tiden. Sambo visste det fra dag 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå