Gå til innhold

Formen da jenter???


Buffy07&11

Anbefalte innlegg

Jeg er i ganske bra form nå! Blitt kvitt kvalmen. Har litt halsbrann og noen vondter i ryggen, men ellers er alt bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh,så heldig du e som e kvitt kvalmen!!

Æsj..Føles ut som æ e vær enn nånn gang :S

Skull te jordmora å få akkupungtur sist fredag,men selvfølgelig va a syk... igjen... :( Så no har itj æ fått akkupungtur på snart to uka! Trur æ ska ring på a i mårra å hør.

 

Får itj te å gjær nånn ting når æ har herre kvalmen..Blæh...Sitt no bare heim da:( Så æ G L E D E mæ te den e over å man kan begynn å "lev" igjen!!! :))

 

Kor langt har du komme da? E 10+4 idag æ :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+1 i dag og stadig trøttere og kvalmere. Måtte støtte meg til benken da jeg stod og smurte brødskiver i morges for jeg ble så svimmel. Er helt avhengig av å spise noe nesten umiddelbart etter at jeg har våknet, ellers er jeg ikke menneske. Har det verst før kl. 12, etter det klarer jeg meg sånn høvelig bra. Blæh! Vil ikke ha det sånn....

 

Fysisk har jeg det ganske bra foreløpig, kjenner bare litt smerter fremme i symfysen innimellom når jeg har vært litt for aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig opp og ned her, eneste symtomet jeg har hele tiden er ømme pupper så enkelte dager føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt mens andre dager er jeg supetrøtt, småkvalm og svimmel.

Får veldig vondt i ryggen/bekkenet når jeg har stått/gått en stund.

Er 8+2 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...