Gå til innhold

flere som har fått strømregninga??? 7000kr!!!!!!!!!!!! huff :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke bra altså!!! sykt at det skal være så dyrt! og enda værre at 70% går til staten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6000 her, enda vi har varmepumpe, vedovn og har etterisolert... jaddaaaa

Skrevet

9300,- her:(

Får jo dele den i 2, men skulle helst delt den i fler gitt!

Skrevet

Uff, har ikke fått min enda..Men, den kan ikke love noe godt...SUKK...

Skrevet

shit! Såpass ja....men hvor store hus har dere omtrent og har dere på mye varme, lys, vaskemaskin osv? Cirka 100 kvm her og prøver å spare inn så mye som mulig. Venter spent på regning....

Skrevet

Hvor mye pleier srømregninga å være på da?? :o

Skrevet

herreguuuud som jeg gruer meg.....dere som har fått på over 9000 kr, har dere store hus?

Skrevet

7.500 kr og en sur mann som går rundt og skrur ned temperaturen på alle panelovnene og varmekablene våre...

Det siste definitivt det verste. Jeg liker best å ha det så varmt at jeg kan gå barbent og i singlet innendørs;)

Skrevet

vi har hus på 120 kvadrat, varmepumpe og vedfyring. kabler på badet og en oljeovn på i 2. etg.

hi

Skrevet

Kr 5000 (for 2 mnd) her og bruker kun varmepumpe som oppvarming på 120 kvadrat så ble faktisk litt lettet. Vi hadde heldigvis satt av litt penger fra desember da vi visste den kom til å bli større enn den pleier.

Skrevet

hvor stort hus/leilighet har dere som har fått så store strømregninger? regningen jeg fikk nå var på litt over 2000, og leiligheten er kun 60kvm...

Skrevet

4500 her :/ på en liten leilighet !

Skrevet

Hvor bor dere? vi fikk strømregning på 2800, inkl i denne regningen er internett og tv, så sånn sett er ikke strømregningen mer en 1900... har hus på 120 kvm og har varmepumpe... ikke har vi spart noe serlig på strømmen heller... Vi bor utenfor stavanger

Skrevet

5500 her, hus på 140 kvm, vedfyring, 3 panelovner, varmekabler på to bad og gangen..Ble litt lettet over at det ikke var værre..

Skrevet

vi fikk 3500 for 2 mnd. vi bor på 125kvm og bruker varmepumpen pluss vedfyring. ellers går det jo strøm som hos alle andre..men vi er flinke til å lukke igjen dører og slår av lys der vi ikke er. ser sikkert skikkelig stusselig ut her utenfra..:))

men da blir jo heller ikke strømmen så dyr:)

Skrevet

Vår kom på nesten 12 000:O Skjønner ikke at det kan stemme. Vi har jo ikke brukt mer strøm enn vanlig nesten. Vi har betalt 900 å noe hver mnd frem til nå når denne kom på 12000. Og vi fikk oss jo vedovn før jul som vi har fyst og fyst i. Har kun varmekabler på badet, og en vifteovn og 3 andre ovner som har stått på..Må nok ringe dem og høre at dette faktisk stemmer ettersom jeg nettopp sende inn de der tallene på måleren osv.

HÅPER virkelig ikke det stemmer med 12000:O Passet vel egentlig ganske bra at vi fikk tilbake 37 000 på advokatutgifter akkurat nå..

Skrevet

Vi har fått strømregning på 3800 kr.

Vi har en leilighet på 100kvm delt på 2 etg, gammel bygning og trekker mye oppe i 2 etg.

Men der har vi bare soverommene og har nesten ikke hatt på ovner der. Utenom noen dager på det verste.

Men har vedovn/peis i stuen (kjøpte ny sommer 2009) Og 3 panelovner under vinduer som har stått på konstant. Og varmekabler på badet har stått på 35 grader i hele vinter.

Panelovnene er på 800w og har stått på ca 17/18 grader om natten og dagen 20 grader. Iallefall på kjøkken der vi er mye.

Men dere som har så høy strømregning.... Har alle brukt oljeovn? Leste HI hadde dette oppe i 2 etg. De trekker mye strøm etter min erfaring iallefall.

Skrevet

Oooh nooo... varmekabler i HELE 1 etg:(

Skrevet

5000,- her. Er studenter så syns det var dyrt nok ;)

Skrevet

Hvordan klarer dere det? Må jo ha sinnsykt svææært hus!

Jeg har leilighet på noenogfemti kvadrat, fikk regning på 861 kroner. Heldige meg.

Skrevet

dere som har fått regning, når er det forfallsdato? jeg fikk en regning for 1 1/2 uke siden, og den var på 4000.forfall nå 20 jan. sist mnd var den på 3000, så 7000 tilsammen....får jeg enda en som er verre, med forfall i feb?? jeg får regning hver mnd, på enebilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...