Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 En superkjekkas har begynt å sende meg meldinger og ringe meg.. Jeg har svart tilbake at jeg er gift og har barn.. Fikk svar at det har han også, men at han ikke får meg ut av hodet sitt.. Jeg svarte at han er en flott mann på alle måter, men at jeg ikke vil gjøre noe som sårer mannen min eller være uærlig mot han..han har ikke svart etter det.. Men nå tenker jeg ubehagelig mye på han og er smigret over oppmerksomheten han gir meg (stikker tilfeldigvis innom jobben min o.l) Jeg er helt sikker på at han jeg er gift med er mannen i mitt liv, men denne amorøse mannen kluddrer til tankene mine, og jeg drømmer om han om natten.. Slitsomt.. Hva gjør man?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Akkurat det du har gjort; du avviser ham og etterlater ingen tvil om hvor lojaliteten din ligger Smigrende med oppmerksomhet, ikke rart han "invaderer" tankene dine, men han blir ikke der i lengden så lenge det du har med mannen din er ekte. Snakker av erfaring
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Det eneste du bør gjøre er å fortsette å gi klart svar om han fortsetter å kludre til for deg. Smiger kan være hyggelig, men skape mye problemer. Ikke miste hodet og det gode forholdet du har til en som tydelig er/vil være utro mot sin bedre halvdel.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Kudos to you! Drøm i vei så lenge du gidder og virkningen holder seg, etterpå går du videre. Det er lov å drømme litt om både den ene og den andre;) Mannen din er heldig.
Gjest Tale30 Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Siden han sier at han selv er gift med barn, så ser du jo allerede nå hvordan ditt liv kan bli sammen med ham. Hvis han er en person som syns det er ok å kurtisere deg til tross for at han er familiemann, er det ingenting som tilsier at han kommer til å slutte med denslags.
Gjest Balle Klorin Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Man mobiliserer det man har av viljestyrke og holder fortet som moralsk-god-hustru-med rein samvittighet:) Trenger man litt ekstra viljestyrke kan man visualisere sin egen mann bli kurtisert av lekker langbeint jente på 25 som gjerne vil ha en affære med han, og forestille seg hvordan man selv ville hatt det dersom ens mann ga etter for denne fristelsen. Til slutt benytter man den boosten dette har hatt for selvtilliten og blomstrer som sterk uavhengig kvinne, med stålkontroll og sterk viljestyrke. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Han heter ikke Tom. Han er gift, men veit ikke om han har barn.. Han er veldig hyggelig, kjekk osv, men jeg har ikke respondert så mye på henvendelsene hans. (tar ikke telefonen når han ringer, ringer han ikke opp..) Men jeg føler meg urolig i kroppen hele tiden. Det er ubehagelig og smigrende på samme tid..og tydeligvis en som ikke setter sitt ekteskap så høyt...-/
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 Hvorfor tror alle at de må GJØRE noe! Ikke GJØR noen ting! Vær glad for at du får oppmerksomhet fra en flott mann. Nyt det mens du kan. Det går fort over!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 hvis han vil være utro med deg, vil han være utro mot deg! Glem hele fyren, tar litt tid men lønner seg i det lange løp.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #11 Skrevet 17. januar 2011 Sukk. Jeg vil bare ha et stille, udramatisk,trygt og stabilt familieliv, ikke ha hodet fullt av surr.. Han er nå i grunnen ganske freidig, tror han visste at jeg var gift når han begynte denne sjarmoffensiven til og med.. Jaja, jeg er hvertfall en het potet, jeg få se på det sånn;-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Hehe, ja det får du gjøre;) Er jo deilig når menn finner en attraktiv, men det får holde med det Fortsett å ignorer ham, og blir det for ille, får du sette han på plass og si at nok er nok.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #14 Skrevet 21. januar 2011 Nå har han sendt meg en melding om hvor godt han føler for meg, og om han får sende meg en melding av og til.. jeg svarte at jeg ikke vil at vi skal meldes, at jeg får dårlig samvittighet og at det ikke er rett ovenfor mannen min og at familien min betyr alt for meg.. Det burde vel holde?? Er spent på om han svarer.. jeg har hatt en klump i magen helt siden dette begynte, gått ned 2 kilo,faktisk.. Av angst for at noen skal begynne å snakke, at kona hans skal lese hva han har skrevet til meg, at mannen min skal begynne å lure, og av dårlig samvittighet, selv om jeg har avvist han hele veien.. Til og med litt dårlig samvittighet for å være så avvisende... he he. jeg skjønner hvertfall at utroskap ikke ligger for meg.. jeg hadde aldri hatt nerver til å gjøre noe galt!! HI
lillespirenmin Skrevet 21. januar 2011 #16 Skrevet 21. januar 2011 Kansje du burde fortelle mannen din om hva som skjer? Så slipper nok mye av den vonde samvittigheten taket. Og da har du jo i alle fall ditt på det rene, om han plutselig skulle lese sms eller noe. Hadde ikke likt om mannen min ikke hadde fortalt meg om så hadde skjedd med han. Bedre å være to om det:) Og sånn ellers- flott å bli lagt merke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå