Gå til innhold

Lyden av norge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg blir gaaaal snart.. den har jo gått såå lenge nå og ingen som har klart det.. Det er 3 hint men likevel.. trodde jeg viste det helt til siste hintet kom.. noen som har peil??

Hint 1 : Bruk og kast

Hint 2 : Sitter sammen

Hint 3 : Selskap

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt lyden men det du beskriver der kan jo høres ut som en serviett.

Skrevet

Ja nå trur jeg faktisk jeg har det. Bare så synd at dem aldri ringer opp meg. Jeg er påmeldt alle ganger og sitter bare å venter på at det skal bli min tur før det er forseint.

Skrevet

Tenkte tidligere at det kanskje kan være lyden av en flaske selskapsdressing som blir åpnet (når man river av forseglingen).

Kommer aldri til å ringe inn, men litt morsomt om jeg har rett, hehe=)

Skrevet

som om jeg forteler det på nett :o Jeg vil jo ikke at noen andre skal vinne med mitt forslag!!

Skrevet

er jo såååååååååååå liten sjans for å bli ringt og i tilegg ha rett så hadde jo som HI sikkert var interessert i vært morro med en diskusjon her.. Jeg trodde lenge det var å ta sånne plastglass ut av sånt rør ved sånne vanndunker, men det ble gjettet her om dagen og var feil...og stemte jo heller ikke med siste hint.. hmmm

Det med selskap gjorde det jo bare værre.. og sitter sammen, hmmm

Skrevet

er ikke påmeldt, men hører på det hver dag.. hehe..

trodde det var å dra ut papir av sånn dispenser jeg, men hørte det siste hintet på radioen idag og da svant den.. hmm

Skrevet

Tror det et t-bane stasjonen i Oslo.

Skrevet

Serpentiner er allerede foreslått, så det var det ikke.

Skrevet

det passer jo ikke med hintene

Skrevet

Jo, billettsystemet der.

Sitter sammen , bruk og kast og selskap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...