Gå til innhold

*sukk* Tør ikke :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg tror jeg er gravid, men tør ikke ta noen test Vvet ikke helt hvordan jeg skal takle hverken positivt eller negativt svar.

Det hadde vært herlig, men kanksje heller om et halvt år, et år? Barnefar er heller ikke helt klar ennå, selv om han vil ha "en dag".

Mensen er ikke for sein eller noe, kroppen min bare skriker det ut læll. "Følelsen" er bare der.

Måtte bare lufte det litt, si det til noen :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Gode nyheter da! Barn er alltid velkommen!

Det "passer" aldri, og dere var to om å lage denne spiren, så da er det ikke noe å grue for.

Man vet aldri om man vil lykkes den dagen det "passer", da er det kanskje for sent og man er blitt gammel og grå. Dumt å fjerne et friskt og sunt foster bare fordi det ikke "passer"?

Dette ordner seg, man angrer aldri på de barna man fikk!

Skrevet

Jøss, det var jo en særdeles hyggelig respons:)

Fantastisk nok etter årevis med skolegang, Et par samboerskap og en partner eller to har jeg fantastisk nok det. Hadde jeg hadde yterrligere spørsmål hadde jeg nok postet et innlegg i et annet fora, i en mer passende kategori.

Men det er godt å høre at du tydeligvis har hørt om det, da slipper vi flere slike sure neper.

Skrevet

Tusen takk, jeg/vi tenker jo det samme - men når stunden faktisk er her svikter motet litt - får vel bare ta tak og finne ut av det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...