Gå til innhold

Endelig tobarnsmamma! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planlagt keisersnitt fredag 14/1. Utrolig opplevelse. Ble litt dramatisk da lillegutt ikke ville ut men måtte tas med tang. Men alt i alt en fin opplevelse:) Kom hjem i dag og nå skal jeg nyte tiden fremover.

bekkenet er litt bedre men har en laaaang vei å gå før jeg blir frisk av bekkenløsningen. Men hjelper med smertestillende gitt :)

Lillebror er 4350 gram og akkurat passe lang:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Hurra og gratulerer;)

Skrevet

Gratulerer til dere alle fire:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gratulerer så mye her og :o) Håper alt går bra fremover :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos dere masse sammen, tiden med nr 2 går såååå mye fortere enn med nr 1!

Skrevet

Gratulerer så mye:) Hadde du planlagt ks altså. Hvordan var det? KJente du noe under ks? Du ser når vi skal ha neste barn (nr2) skal jeg også ha planlagt pga for smalt bekken. Ble haste ks sist. med narkose..

Men hvorfor tang? Sorry mange spm,ble bare litt ivrig:)

(gruer meg til og være våken..)

Kos deg og håper du blir bedre snart i bekkenet. Jeg gikk selv på krykker i mange mnd så vet litt hvordan det er. Ikke noe gøy uansett.

Lykke til:)

Skrevet

tusen takk alle sammen :D

Jeg kjente de dreiv på inni der. Men nå ble det ganske brutalt med meg pga lillegutt lå for langt oppe under ribbeina mine så de kjente bare en arm. Og dermed så fikk de ikke ha ut uten å måtte stå over med og sette albuene i magen og ribbeina og presse han nedover. Når han kom litt lengre ned måtte de bruke tang. Noe man egentlig aldri gjør under ks fortalte legen etterpå. Så jeg er helt øm og har blåmerker på magen.

Alt i alt så syns jeg planlagt keisersnitt var en veldig bra opplevelse. Grudde meg ganske mye men ser nå at det ikke var vits i å være nervøs. :)

Skrevet

Gratulerer Mrs Bad! En stor flott gutt:) Jeg krysser fingrene for at bekkenet ditt kommer seg usendvanlig fort!

Skrevet

Takk :)

Det gjør jeg også LilleMalin. begynne med behandling etterhvert så blir jeg nok bedre forhåpentiligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...