Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 men min ektefelle nekter :-( Vi har en nydelig 3 åring fra før og jeg kjenner at jeg bare lengter etter nestemann nå. Men når jeg tar det opp får jeg grei beskjed om at det får bli med en annen. Synes det er litt urettferdig at vi ikke kan snakke om det engang...Og jeg klarer ikke å slå fra meg tanken på flere barn for jeg føler at det vil bli noe jeg kommer til å angre på for bestandig.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Og dere har "kun" ett barn? Skjønner deg velidg godt:/ Har også en treåring i hus, og er veeeeldig babysyk!!!! Har heldigvis ikke en mann som ikke vil ha et barn til, men får vondt av deg når jeg selv går og kjenner på det høye ønske om å få barn igjen!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Han sier jo du kan få med en annen, så da får du gjøre alvor ut av det da ;-) En eller annen tilfeldig på byen, eller reise til Danmark.
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Si i fra om at du herved slutter på prevansjon fordi du ønsker et barn til, med ham. Hvis han ikke ønsker flere barn får han ordne seg selv med prevansjon. Ofte så gjør de ikke det, har jeg skjønt, og DU har ditt på det rene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå