Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Jeg får ofte en ekkel fiskelukt lignende lukt fra underlivet, har fått antibiotika mange ganger får og bli kvitt det. Det funker, men kommer raskt tilbake igjen..Har også prøvd melkesyre tabletter, føler det blir bedre da så lenge jeg går på dem, men den ekkle utfloden og lukta kommer alltid tilbake igjen..Er dritt lei av dette, er redd andre også kan kjenne lukten! Tørr ikke ha sex så lenge det er sånn! Har også prøv youghurt naturell og sprøytet inn som visst noker et gammelt kjærringråd, men det funker ikke. Hva skal jeg gjøre? Blir dyrt i lengden og gå til legen hele veien og få antibiotika, når det kun virker en liten stund.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Har samme problemet selv, men bare etter sex. Løsningen for meg er å bruke Lactal i to dager før samleiet, og så vente til lukten går over (tar gjerne bare et par dager) før jeg har sex igjen. Tror ikke det er mye å gjøre med det, det er vel bare sånn det er.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Be da om å komme til en gynekolog!!! Henvisning fra fastlegen er liksom cluet her.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Lactal funker fint. Ta en 7 dagers kur, koster ca 175,- på apoteket, så kan du gjerne kjøpe inn et par pakker, og bruke 1-2 ganger i uka for å opprettholde den naturlige PH-verdien i underlivet. Det er det som er problemet mitt hvertfall (tror jeg).. .. Så en annen ting er å være "forsiktig" med intimhygene, jeg har for vane og vaske meg ekstremt grundig nedentil, helst med intimsåpe men har jeg ikke det bruker jeg dushgel ol.så spyler jeg det vekk etterpå med dusjhode. Og det jeg tror feilen er da, er at det kommer vann inn i kjeden, som gjør at PH-verdiene kommer i ubalanse, og mye utflod med ekkel lukt kommer tilbake igjen. Så jeg bruker Lactal kur nå, og etter det skal jeg vaske meg med KLUT i dusjen .... Jeg vet hvor utrolig kjipt dette er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå