Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såå tørst om dagene! Er nå i uke 31 og det har vart en ukes tid nå. Leste at det kunne ha en sammenheng med diabetes, men diabetesprøvene mine var helt normale.

Noen andre? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt mer og mer tørst selv siste mndene, (er i uke 35 nå) mulig det har noe med at antall liter blod øker? Hekta på vannflasken min iallefall :)

Skrevet

Er gravid for tredje gang og har vært supertørst gjennom alle mine svangerskap selv om alle diabetestester har vært helt ok. Regner med at sånn er det bare for meg. Mulig kroppen reagerer på hormonendringene.

Skrevet

Jeg er bare i uke 17 og er vannvittig tørst..litt slitsomt fordi jeg må opp på do ca fem ganger hver natt..håper ikke det blir sånn resten av svangerskapet!!

Skrevet

det trenger ikke nødvendigvis være diabetes... (etter det jeg har lest og forstått) men når alle prøvene dine har vært fine er det vel ikke noe å bekymre seg om...

vann er noe av det beste du kan drikke i ett svangerskap... jeg drikker også masse vann, enda mere nå etter at jeg ble gravid, og har aldri tenkt noe over det...

Fortsett med det... :):)

Skrevet

Er i uke 38 i morgen og har vært tørst hele svangerskapet. Har lenge vært avhengig av vannflaske om natten. Må heldigvis opp bare 2x pr.natt da:) Men jeg drakk mye vann også før svangerskapet og kan vel betegnes som vannavhengig.

Ikke noe mistanke om diabetes her i gården. Forstått at enn har et større væskebehov når enn er gravid. Har også vært varmere enn før så trenger å avkjøle meg litt innimellom.

Skrevet

Ohh yeah....er i uke 31+2 og er mye tørst tørst tørst...det plagsomme er bare det at jeg har ikke plass til å drikke så mye som jeg ønsker.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...