Gå til innhold

Har hatt første time med modningsakupunktur i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og håper virkelig det hjelper! Merker i hvert fall at livmoren er litt mer aktiv enn den har vært i det siste, har på en måte svake rier innimellom. Satser på at de bidrar til modning som igjen bidrar til at jeg slipper å gå over denne gangen!

Skal til behandling igjen på torsdag... Noen av dere andre som har erfaring med dette? Fikk fem nåler i dag (tror jeg), en på hver ankel, en i pannen og en på hvert håndledd. Skal få flere nåler på torsdag. 12 dager til termin i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har også vært på første time idag ;)

Gikk til modningsakupunktur forrige svskap også. Gikk 14 dager over termin og ble satt igang pga overtid, til tross for behandling to ganger i uka fra uke 37. Så modningsakupunkturen hadde hos meg ikke noe effekt iforhold til det å komme igang. Hadde derimot en fin fødsel der jeg fint pustet meg igjennom uten smertestillende, bare et par pyntesting og i god form etterpå. Så når jeg velger å bruke penger på dette denne gangen også er det fordi jeg velger å tro at modningsakupunkuren bidro til et greit fødselsforløp og en fin tid etterpå. Håper så klart jeg slipper å gå over denne gangen;)

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg tok modningsakupunktur før forrige fødsel. Rakk bare to behandlinger før lillegutt kom 8 dager før termin. Har ingen fødsel å sammenligne med, men synes selv jeg hadde en grei fødsel( vondt var det, men tror mange har det verre enn det jeg hadde) Fra jeg var sikker på at fødselen var i gang til han var var ute gikk det under fire timer. Så jeg skal ta modningsakupunktur denne gangen også. Denne gangen skal jeg starte før. Turde ikke sist på grunn av flytting.

Skrevet

Hos meg er det den første modningsfasen som har tatt lengst tid. Satser på at dersom jeg modner tidligere så kanskje er jeg heldig og føder tidligere? Huff, håper inderlig det. Er ikke verken i form eller klar for å gå over like mye som de andre gangene, men det er jo strengt tatt ingenting man kan gjøre noe med. Kanskje jeg kan be om igangsettingsnåler neste gang også -- noen som har erfaring med det?

Skrevet

Jeg fikk nåler (vet ikke om de var modning eller igangsetting) 3dager etter termin og riene begynte samme natt :)

Nå har jeg tatt modningsnåler fredag, og merket god effekt med gode kynnere og modningsrier samme dagen og litt svakere i løpet av helga. I dag var jeg og tok igangsettingsnåler (!) har termin på torsdag men er litt utolmodig for hadde egentlig planlagt keisersnitt freda...

Merker litt tak i ryggen og angrer meg litt! Har jo bare meg selv å skylde på om det begynner nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...