Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Min samboer påsto at jeg koser og kysser gutten vår mer enn normalt(ikke at det var no galt i det) men hva er normalt? gutten min er 19 mnd, han blir nusset på hele tiden og da mener jeg hele tiden:) hehe sikkert litt merkelig å spørre om, men jeg er bare nyskjerrig:P kysser dere mye på barna deres?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Hvis du virkelig mener hele tiden, er det for ofte.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Ja...hver gang jeg kan få de i nærheten så får de et smuss! Nå er de jo 2 aktive gutter da, så ikke alltid like lett å få huka tak i de Men når det er sakt så tror jeg det har ført til at de er veldig flinke og rause med kos til alle rundt seg, og det er jeg veldig stolt av! Tror det er bare fint at vi viser unga våre at vi er veldig glade i dem, både ved å gi de kos og ved ros og gode ord!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 annie 16.42 enig i det du sier. gutten min er veldig kosete og gir gjerne koser og nusser til andre kjente!(: og si HELE tiden er vel kansje å overdrive men hvergang han kommer bort til meg eller er i nærheten så huker jeg han inn som hu over her sier:) HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Ja mange ganger til dagen, er så kos
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Kos og kyss på de så lenge du kan, for når de bli store så vil de ikke ha kos og kyss )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå