Gjest LonleyGirl Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Noen som har prøvd? Jeg skal på fredag! Først legg og armhuler, så til brasiliansk.. Første gang på alt, gruer meg som en...... !!! Hvilke erfaringer sitter dere igjen med?
Mixit Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Veldig verdt smerten! Spess under armer og brasilian. Men jeg måtte slutte med brasiliansk etter jeg ble gravid, for da gjorde det VELDIG mye vondere. (gjør det selv) Første gangen er værst, og det er virkelig ikke ille Lykke til! Gled deg til å slippe stubber på en stund.
bradley 38 år Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Kommer helt ann på hvilken type voks dem bruker det. Jeg går ett sted hvor di bruker en ny type voks, som kun omslutter hårene og ikke til selve huden... Men kan trygt si at vanlig voks gjør forholdsvis vondt, men det går greit. Kommer helt ann på smerte terskelen din.... Bor du i Oslo kan jeg anbefale Spa Miami som ligger ikke så langt fra Høyskolen i Oslo...(Holbergs Plass) Lykke til!
Nicolove Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Jeg skal på salong og vokse bikinilinjen neste uke, spent da jeg ikke har prøvd dette før... Graviditeten har resultert i litt ekstra hårvekst, for å si det sånn, og det er ikke noe særlig... Blir godt å bli kvitt noe av det i alle fall, men brazilian, det tør jeg rett og slett ikke! Lykke til )
Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Vondt akkurat der og da, men totalt verdt det.. bit tenna sammen, men ville vel starta med brasiliansk først, for da er det verste unnagjort ;oP Lykke til.. du vil bli fornøyd med resultatet..
mamsen=) Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 litt vondt, men definitivt verdt det! jg synes faktisk det var værre på leggene......
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 ser alle her inne skriver at det var verdt det, så du får tåle en som ikke synes det!! hehe Det er det mest jæv*** eg har vært med på.. og jeg har opplevd en del smerte der nede haha.. Om det er en ting jeg aldri gjør igjen er det det.. hadde bare masse blåmerker og vondt, så det så egentlig helt forferdelig ut!! hahaa Du får be de være forsiktig med deg, og kanskje gå til en plass som er anbefalt haha.. jeg tok hos wah wah... *frysninger* hehe.. er spent på å høre din erfaring på fredag masse lykke til
2010 baby =)? Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Jeg mener også at det er verdt det, det er faktisk verst aller første gangen. Så blir det bare enklere og enklere. Trikset er å følge opp første voksen innen rimelig tid (6-8 uker), så merker du stor forskjell. Men det kommer også ann hvor du er i syklusen din (om du ik er gravid). Eggløsning er drepen for min del, da kommer jeg hjem og må sitte med trusa av og bare lufte hehehe... Men bit tenna sammen, er verdt det! Er så mye rensligere og behagelig. Og ikke pinlig, fordi du har mer enn nok med å konsentrere deg om å puste og ikke rope:P
Gjest LonleyGirl Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Da var det overstått! Vondt? JA! Verdt det? Tror det! Vondeste var venusberget, ellers gikk det greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå