Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hvordan klarer dere trene så mye? Og hvordan klarer dere alltid å spise sunt, eller passe på kostholdet? Jeg er slank..64 kg. 173 cm høy. Men utrent og deigete...ikke FINT!! Vil så gjerne trene, men HATER det...huff, gi meg stryke..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg liker heller ikke å trene, men jeg gjør det likevel fordi det er bra for meg. Man kan ikke like alt her i verden. Sånn er det rett og slett. OG det er utrolig digg etterpå, når du kommer hjem fra trening. Du får masse energi og føler deg fantastisk. Når det gjelder mat, så lager jeg ting jeg liker. Jeg er ikke fanatisk når det gjelder å holde seg unna snacks, godteri og pommes frites, men man må klare å begrense seg når det gjelder slikt. Slik mat man liker veldig godt, men som er veldig usunt, blir også mye bedre når man ikke får det så ofte. =)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg elsker å trene, men har sjelden tid...Mine 2 små barn er for tiden trening nok.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 hmm.. vel det er ikke annet enn å starte også kommer du inn i en rytme etterhvert. Det er ikke gøy å trene de første 2-3 ukene men etterhvert når du ser forbedring så blir du mer gira på å ha en sunn kropp. :-)
Gemini77 Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Jeg er 180 cm og veier 64 kg. Jeg trener som regel 3 ganger i uken. Noenganger må man bare bite tennene sammen og trene, andre ganger gleder jeg meg. Det er om å gjøre å komme inn i en god rytme. Jeg trener for eks. hver mandagskveld og onsdagskveld etter at barna har lagt seg. Så får jeg som regel inn en treningsøkt i løpet av helgen. Da som regel på morningen slik at ikke dagen blir ødelagt. Jeg jobber 100 % fra 8-16 så her blir eneste mulighet å trene på kvelden da jeg ikke ønsker å bruke tiden sammen med barna på trening. spiser vanlig sunt på hverdagene, og drikker kun vann (og kaffe). I helgene skeier vi ut og spiser mat vi virkelig har lyst på, og åpner gjerne en flaske vin. :-)
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Jeg likte ikke å trene den gang da jeg startet med det, men nå elsker jeg min Elixia. Trener så ofte som jeg kan, skjelden mer enn 3 ganger i uken. Sommerhalvåret sykler jeg til jobb (7,4 km en vei) i tillegg. Og så har jeg en aktiv jobb for det meste og får mye gratis der. Kostholdet mitt er litt lavkarboinspirert. Lite potet, pasta, brød, ris. Dette for å gi rom for utskeielsene mine. Jeg spiser en vaffel eller to hver dag på jobb, feks. Kom i gang, tren i vei og nyt endorfinene. Jeg er 174 og 69 kg og fornøyd med meg selv!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Jeg er slank og veltrent uten å trene så mye jeg;) 1.70 høy og ca 58 kg, ønsker å legge på meg et par kilo. Praktiserer yoga, variert hvor ofte. Noen uker hver dag, andre en dag i uken. Ellers er jeg en del ute med barna og gjør husarbeid. Spiser sjokolade og har fløte i kaffen hver dag. Normalt sunt kosthold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå