♥ Smurfen ♥ Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Det var veldig gøy og spennde å endelig få se og vite hva jeg bærer på <3 Nå kan jeg begynne å se på klær ihvertfall =)
Mamman til Sofia:-) Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer:) Når har du termin?
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg er også spent på om min magefølelse stemmer, den stemte hvertfall sist Men har fått "sen" ultralydtime så må vente i spenning litt til
mossirose Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer! Her stemte ikke magefølelsen. Jeg var så sikker på at det måtte være en gutt siden jeg har følt meg så elendig sammenlignet med de to jente-graviditetene jeg har hatt før. Men tror dere ikke det var en jente der denne gangen også? Hihi. Så nå blir det å tenke rosa tanker resten av svangerskapet. For øvrig stemte da heller ikke verken ringtest eller kinesisk horoskop eller noe som helst. Alle sa gutt. Jordmor på UL sa jente. :-)
wjkcg Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer! Har alltid tenkt at jeg skulle få to jenter, vil ha søstre. Så håpet veldig på flaks på nummer to også. Men så sa legen at hjertelyden var som en gutt - lavere puls på dem enn på jentene. Var derfor veldig forberedt på den beskjeden på ultralyden. Men hurra, var en jente der nå også! Så måtte ta en liten dans ved heisen på Riksen på vei ut : ) Bare gled deg - utrolig fint med jente!
Maibaby:) Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 gratulerer så kjekt!!!! hvor tid har du termin?? er bare halvannen uke igjen til vi får vite hva det er som gjemmer seg i magen min!! gleeeeder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå