Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Har dere blitt tynnere eller tykkere for hvert barn/siden dere ble foreldre? Jeg har lagt på meg jevnt fra jeg ble gravid første gang til jeg fødte andre gang, takket være svangerskap og permisjonsperioder (jada, vet det er min egen skyld). Nå står fødsel nr 3 straks for tur, og jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å komme meg ned i vekt igjen? Helt til jeg hørte en bekjent som er 3barnsmor si at "de med 3 barn eller flere har en tendens til å gå ned i vekt "enten de vil eller ei"..". Stemmer dette for dere?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Eh, nei:( Jeg tok av alt etter at jeg fikk førstemann, men etter nummer to satt det igjen noen få kilo - og enda flere etter nummer tre. Hvordan det blir nå etter nummer fire tør jeg ikke tenke på akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Har bare lagt på meg jeg etter jeg fikk ungene. Har 3 stk, de er nå 5, 7 og snart 9.5 år. Men nå er det beinhard trening som teller!! Har fått utrolig hengemage, så den må nok opereres bort når jeg har tatt av mine 40 kg.! Lykke til med svangerskapet og vekta etterpå, har endel venninner som har 3 unger, å det viser ikke en plass at de har født 3 stk. Så det er heldigvis ikke likt for alle :-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Har 2 barn da. Gikk ned alt etter begge svangerskapene og var faktisk tynnere når barna var babyer enn det jeg er nå! Men da slanket jeg meg også..nå gjør jeg ikke det..men skal stramme opp litt nå! Veier kun 4-5 kg mer, men merker at kroppen er utrent å litt deigete..hater det:(
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Hei. Jeg har alltid vært noenlunde slank. Men etter å ha fått 3 barn har jeg ikke sjangs til å legge på meg. Her er det full rulle døgnet rundt omtrent. Har sjelden tid til å spise middagen ferdig...Når ungene er lagt er det husarbeid og så klarer jeg kanskje trykke innpå en sjokolade før jeg slokner og må legge meg. Har aldri forstått dette med å legge på seg etter å ha fått barn...Dere må ha rolige barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå