Gå til innhold

Hvilken bilstol velger dere?


Frøkendetektiv

Anbefalte innlegg

Mye å velge i - og vi orker ikke bruke mye tid på å orientere oss i markedet. Men dere har sikkert gode tips å komme med :) Så hvilken bilstol bør man velge? Vi kommer ikke til å gå for det dyreste - men noe som fungerer og er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

acta graco logico s eller noe tror jeg den heter... koster 1600 kroner med base på rudo... kjempefornøyd med den altså.. hadde den til storebror også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir å bruke den same som sist. Maxi Cosi etter minstejenta. Men, vurderer å kjøpe base til den. Det er så bale å montere selene på den heile tida når ein skal ta den ut og inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acta Graco med base. En go å lettvint stol å håntere. Har gjort det bra i tester og koster rundt 2200 ny. Hadde slik stol sist og det blir en slik denne gang og =) Også kommer de i veldig mange fine farger,har selv kjøpt brun med limegrønn kjempe fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxi Cosi Pebble her også med Isofixbase..

Hadde besafe easysleep til førstemann men det var altfor tungt å bære med seg, nå skal jeg jo levere og hente i barnehagen med en unge under hver arm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mest lyst på Izi-sleep fra HTH ettersom setet kan legges ned slik at babyene kan ligge når de ikke kjører bil og det er gunstig med tanke på at de ikke skal sitte i bilsetene lengre enn 20-30 min de første månedene + at du kan være sikker på at babyene våkner om du skal flytte de over fra bilsete og til seng/vugge. MEN siden vi venter tvillinger ble det MaxiCosi Cabriofix ettersom det veier halvparten og vi får ikke plass til basene i bilen heller, og da er Izisleep for ustabil. Mye logostikk når en skal ha 4 bilseter i en bil gitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Maxi Cosi Pebble med isofix base. Denne kommer bra ut i test og har en liggende stilling for babyen som jeg ikke synes de andre gir på like god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...