Gå til innhold

MARIA AMELIE LØSLATES!!! HURRA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig seiret rettferdigheten !! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hun blir jo fortsatt sendt hjem til Russland da. YESS!!!

Og hvilken rettferdighet?

Hva med rettferdigheten for alle de som ikke stikker nesa si frem i media som kastes ut av landet?

Skrevet

Nei, det er ikke sikkert nå :)

Les saken så kanskje du skjønner litt mer 14.10 :D

Skrevet

jeg syns hun skal sendes ut. alle som er i norge ulovelig burde bli sendt ut,.

det er det som er rettferdig,.

syns loven burde være klar der, er nok av folk som utnytter norge og bor her ulovelig,.

hva er rettferdig med at hun får bli,. hun er her ulovelig,

Skrevet

Uff, dere har jo ikke satt dere inn i saken i det heeele tatt..

Skrevet

eh rettferdig? det tviler jeg på at alle andre hardtarbeidende flyktninger i norge uten oppholdstillatelse er enige i..helt ærlig syns jeg hun skal rett ut av landet....det ville vært rettfedig!

Skrevet

Hun får gjerne bli for min del, men da får alle andre som vil komme hit også få lov å komme.

Når alle er på plass flytter jeg ut av landet! :o)

Skrevet

Mener du at alle som ikke er enig i at hun skal få bli, ikke satt seg inn i saken? Hva mener du vi overser da?

Jeg har masse medfølelse for henne og for min del burde hun så absolutt få bli. Men da burde også ALLE andre i samma, eller lignende situasjon få bli. Så lenge loven er slik den er bør ingen særbehandles fordi dem har større ressurser for å tale sin sak, og et fullt mediadekke.

Slik jeg ser det har hun jo uansett en fordel mot mange andre, og det er at hun skaffet seg en solid og god utdannig og har i så måte muligheten for å gjøre noe med livet sitt også i Ryssland om det måttet bli slik. Men hun kan jo også søke seg tilbake til Norge, på ærlig vis og komme hit som innvandrer.

Men det beste av allt burde vel vare om man såg litt på loverket og hastet med å endre den slik at hun og andre i samma situasjon som henne får lov å bli. Sånn sett har vi da plass til alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...