Gå til innhold

Jeg er seriøst sjokolade-avhengig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wææ.. Begynner å koble hvor gale det egentlig er med meg! Hehe.

Er litt smårund fra før, så en sjokoholiker "diagnose" passer ikke i det hele tatt!!

Hva i all verden gjør man? Prøver å spise ofte nok, og har nøtter og frukt jeg kan tygge i, men det hjelper ingen, verdens ting! Jeg blir desperat etter en stund!!

Godt mannen min liker damer som er litt runde...litt hans feil og..når jeg nevner at jeg har klart å gå ned et par kilo, så kjøper han alltid ekstra sjokolade på butikken og legger det foran meg på bordet! Haha! Egentlig mannen min sin feil dette, altså.... alt sammen, skjønner jeg :P Han er livredd jeg skal bli tynn vettu :P (Er kanskje en 10-15 kg overvektig.) Vet at bare jeg kuttet ut alt dette snopegreiene mine og brusdrikking så går jeg ned 7-8-9 kg uten å tenke over det engang.

Nei, nå blir jeg ikke enig med megselv igjen..hehehe.. Liker formene mine jeg altså, og det gjør definitivt mannen også, men..kunne tenkt meg å bare bli litt lettere, rett og slett.. passe klær litt enklere o.s.v. Også har jeg DEN sjokkis-dealeren til ektemann.......dårlig kombo..

Dette her blei da bre surr! Jaja......kanskje en likesinnet klarer og lese mine abstinenstanker :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det likt. Altfor stort søtsug og dårlig vilje. Nå skal jeg melde meg inn på treningsstudio igjen. Er det eneste som funker for meg. Når jeg trener vil jeg ikke ødelegge med å spise sjokkis. Også smaker det så mye bedre når man bare spiser det i helgene.

Men det er vanskelig, verre enn å slutte å røyke.

Skrevet

hehe..... jeg jobber med sjokoladesuget jeg også. :P 4kg opp på 2 mnd. Altså 4kg etter fødselen.. Men gir meg en uke som er knall hard, så er suget borte vekk. ;)

Skrevet

...hm..jeg får vel bare la vær å si noe til gubben...så kanskje han ikke kjøper noe på butikken! Hehe..snakk om luksusproblem egentlig da, men...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...