Gå til innhold

Dere som spiser havregryn/grøt om morgenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på?`Jeg bruker suketter, men er vel ikke akkurat sunt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser havregrøt med melk og blåbær ;))

Skrevet

Jeg spiser havregryn med melk, ikke grøt. Jeg har droppet sukkeret og skjærer heller opp litt banan i skiver og har oppi. Er jo sukker i det og men får i litt nyttige vitaminer og næringstoffer og da =)

Skrevet

Kjøper du ferske eller frosne blåbær?

Skrevet

Havregrøt med banan. Spiser du uten sukker noen ganger, blir du vandt med det. Da smaker det ikke godt med sukker.

Bruker litt frisk frukt, eller et sukkerfri syltetøy :)

Skrevet

Jeg spiser havregrøt med Splenda på.

Neida, sikkert ikke så sunt med kunstig søtstoff, men jeg slår meg til ro med at det er sunnere enn 3 brødskiver med nugatti ;)

Skrevet

For tiden er det frosne bær som er tint opp. Plukker litt på høsten og fryser ned. Ellers bruker jeg Nora sitt blåbærsyltetøy (100%).

Skrevet

For tiden er det frosne bær som er tint opp. Plukker litt på høsten og fryser ned. Ellers bruker jeg Nora sitt blåbærsyltetøy (100%).

Skulle ikke være anonym da :P

Skrevet

Med melk og sukker. Det gjør jeg med god samvittighet. Bruker opp kaloriene uansett. Og havregryn er sunt!

Skrevet

Havregryn, litt lett jordbærsyltetøy og skummet melk ;)

Skrevet

havregryn med melk å sukker... :)

Skrevet

Jeg spiser 4-korn med melk, rosiner og valnøtter. Barna spiser 4-korn med banan og melk eller havregrøt med sukker.

Skrevet

Sitter du og tygger suketter...? Kan jeg få lov til å si...eh..."æsj?"

På havregrøt bruker vi mye kanel og litt sukker, ungene "må" ha smørøye. Fatter ikke hvor de har fått den idéen fra.

På havregryn og melk er det en skje syltetøy eller banan.

Skrevet

Bruker flere varianter med grøt: cottage cheese, kli og solsikkekjerner

litt tørket tranebær

bare litt melk

Havregryn er utrolig godt med soyamelk på! (den blå:) Ellers banan eller blåbær og melk.

Skrevet

Ser ingen grunn til å velge noe annet enn sukker. Men så er jeg da heller ikke bitt av hysteribasillen.

Skrevet

ingen hysteri her heller,men grynet/grøten er bedre med innrørde blåbær/jordbær/bringebær eller annen fruket,enn bare sukker på,det blir for kjedelig for meg! :)

Skrevet

Min smak tillater ikke blanding av gryn, bær og melk. Spiser heller bær for seg selv, mest i bærsesongen.

Skrevet

hehehe. Nei, tygger ikke sukettene. Har de sammen med gryn og vann før jeg setter det i mikroen :)

Skrevet

jeg lager havregrøt med soyamelk - den er litt søtere på smaken og da trenger jeg ikke sukker.

Og så har jeg banan, blåbær eller rett og slett syltetøy til (må ha noe med litt smak)

Skrevet

Koker havregrøt på melk og har rosiner på.

Skrevet

Her spiser vi havregrøt så og si hver eneste morgen i uka før barna drar til skolen. :-)

Jeg halvblander vann og melk og koker grøt, og vi spiser grøten med sukker og melk, eller med noen brunostskiver oppå grøten til skivene begynner og smelte (istedet for sukker ) og med melk oppå så smaker det kjempegodt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...