Gå til innhold

Hvilke kjendisdamer synes mannen din er hot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...om han tør å innrømme det for deg?

Mannen min har en greie for Eli Kari Gjengedal. Forstår ham utmerket godt, den dama er fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker godt Anne Rimmen. Verre at han også liker Sarah Palin (men absolutt ikke meningene hennes, heldigvis). Og så Line Verndal, selvfølgelig. Samt Ane Brun.

Skrevet

Jeg viste en gang et bilde av ham til Angelina Jolie og hun sa han var "hot"...

Skrevet

Reese Witherspoon...jeg skjønner ikke greia..søt kanskje, men ikke hot!

Skrevet

Jeg vet ikke om noen kjendisdamer som synes mannen min er hot ...;o)

Men hvis du lurer på hvilke kjendisdamer mannen min liker? Så vet jeg at han liker Keira Knightly, Pia Tjelta, Tone Damlie og sikkert en haug til :=)

Vi snakker ikke såå mye om dette .. men herregud - jeg er da ikke født bak en låvedør ..

Og - jeg elsker diverse kjendismenn også!

Alexander Skargård............................................

Skrevet

Andie MacDowell

Michelle Pfeiffer

Ingrid Bergmann

Skrevet

Tror han likte godt å se Kristin Krohn Devold i bikini på 71 gr Nord for et års tid siden.

Skrevet

Han ahter alt som er Playboy, Glamourmodell ol....SIlikon er han sint(???) på, såfremt man virkelig ikke er helt misfoster fra naturens side...Og der tror jeg han har høy terskel...

Men, han liker slanke, veltrente og naturlige damer. Og selv om nesten alle kjendisdamer har et eller annet inngrep, så ser noen mer naturlig ut enn andre, og han har vel vist at han liker;

Jennifer Aniston

Heidi Klum

Angelina Jolie

,- og tja, ellers så har jeg velikke lagt merke til at han har likt noen sånn "WOW" egentlig......

Selv er jeg vel bare lang, veltrent, men det SYNES ikke like godt som man skulle tro i forhold til antall timer i uka :o) Puppene er små og med litt heng, og ellers ikke særlig lik noen av de damene jeg nevnte ovenfor. Men han har holdt ut med meg, gjennom tøff studietid, jobbsøking, to graviditeter og en nesten-svangerskaps-depresjon med 30 kilo overvek :o) Så mulig han vektlegger det indre :oD

Skrevet

Du mener runkeobjekter? Han har sikkert hundrevis. Spesielt de som har en deilig, spretten rumpe ...

Skrevet

Mannen min er utrolig kjip sånn sett. Han bare nekter å si det, og svarer kun "jeg liker bare deg, jeg". Skikkelig irriterende faktisk. Jeg nekter å tro at det ikke finnes noen kjendisdamer, eller andre damer for den saks skyld, som han synes er hot.

Skrevet

Hehe, morsom tråd :-)

Tror også mannen min liker Eli Kari godt, og hun er jo helt herlig da, så den er grei.

Han liker nok Therese Johaug for tiden, og Tone Damli Aaberge, men dette er jo også likandes jenter :-)

Skrevet

Vi er begge enige om at finere ansikt enn Charlize Theron er det ingen som har. Ellers så er han nok en enkel mann sånn sett, synes nok de fleste pene damer er pene!

Skrevet

Vi er begge enige om at finere ansikt enn Charlize Theron er det ingen som har. Ellers så er han nok en enkel mann sånn sett, synes nok de fleste pene damer er pene!

Skrevet

Hehehe! Dette har vi snakket om og ledd av mange ganger!!! Jeg mener Tom Cruise da han spiller i Top Gun er bra og se på. Han er glad i Samantha Fox.... Men han klarte en dag å ta feil navn og sa Tina Turner!!!!!! Jada vi er gamlinger i forhold til de fleste av dere her inne.....

Skrevet

Alicia Keys og Salma Hayek... ;)

Skrevet

Kjæresten min kommer bare på kjendismenn som hun syns er nevneverdig hotte. Og jeg er egentlig enig. Altså har jeg ikke voldsomt mye konkurranse. :P

Skrevet

Mannen min er svak for Natalie Portman og Liv Tyler. Jeg er glad det ikke er glamourmodeller med heliumstemme som tenner han ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...