Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Er 5 uker og ett par dager på vei. Har ultralyd om to uker, for måtte vist være påvist liv i livmoren. Var på på ultralyd for en uke siden. Kunne bare konstantere graviditet. Kunne ikke se noe foster enda. Valget jeg har tatt har vært vanskelig, men det rette slik som situasjonen er nå. Vil derfor få gjort det så fort som mulig. Kan jeg ringe sykehuset? Isåfall hvilken avdeling?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg går forresten på prevensjon. Så jeg slipper og få pepper for den.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Det er desverre ikke noe du kan bestemme. Hadde jeg fått aborten når jeg selv ønsket så hadde jeg sluppet og se et foster med armer, ben, fingre, tær, nese og øyne osv i dass.. Tenk deg nøye om..dette må du leve med resten av livet. Hadde jeg bare kunnet skru tiden tilbake hadde jeg ALDRI gjort det!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hei :-) Når man ser hjerteslag kan man få utført abort. ...og tar du abort tidlig så ser du ikke armer, bein, etc.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Ok. Tusen takk for svar. Jeg har tenkt meg nøye gjennom ja. Har også vært på Amathea i Kr. Sand og pratet med familievern kontoret.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 13.20 - Og hvor langt var du på vei?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Rundt 9-10 uker. Ville ha kirurgisk men det ville de ikke utføre på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå