Gå til innhold

Omgangssyken tar på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig heftig omgangssyken og får ikke i meg noe næring. Har ikke spist siden søndag kveld, bare drukket litt vann og cola som kommer opp igjen :( Noen som har noe råd om hva jeg bør gjøre for å få i meg litt? Er så svaaak... Er både løs i magen og kaster opp.

Og en annen ting: Hvor lang tid fra man har tatt p-pillen til den er tatt opp i kroppen? Sånn at jeg vet om den har virket eller ikke. Nettopp tatt den nå og håper den ikke kommer ut igjen uten å fått virket... Skulle egentlig tatt den i går kveld, men da var det iallfall ikke noe vits i, siden jeg fløy på toalettet hele kvelden enten pga løs mage eller oppkast.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde omgangssyken en gang for ca 7 år siden på denne tiden.... Skal snart hente resultatet på skolen. Så tror kondom er greit en stund fremover...

Har du prøvd farris og eplemost? Funker som gull her! Og salte kjeks....

God bedring!

Skrevet

Haha :) Tipper du er glad for den omgangssyken nå, da :) Takk for tips. Skal nå prøve meg på eplejuice og kjeks og krysse fingra for at det holder seg i magen...

HI

Skrevet

Ja, jeg er veldig glad for det idag :o)

Ikke juice, mos! :) Eplemost på flaske :) Knall for magen :)

Skrevet

Okei :) Da må jeg sende mannen i butikken for meg. Gleder meg til å bli frisk...

Skrevet

sitter her med omgangsyken og to små barn hjemme...puh....teller timer til mannen min kommer hjem fra jobb.....ungene ser desverre mye film i dag....jeg er oppe å går men springer på do i ett kjør...skal rett i seng når mannen min kommer hjem...turte ikke sende litja i barnehagen for hun var løs i magen i går og var sikker på hun ble syk men hun er i toppform i dag:) det er heldigvis lillegutt også:) De får meg til å le iallefall...men ellers værste dagen ever!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...