Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Jobben min innebærer mye kundekontakt og tlf fra kunder inn. Jeg er nå gravid i 6 uke, og sliter VELDIG med humøret! Jeg er veldig irritabel og sint. Jeg takler virkelig ikke å snakke med kunder! Når de ringer inn kjenner jeg at jeg holder på å klikke innvendig. Klarer ikke å være hyggelig! Nesten så jeg har lyst til å spørre om de er tykke i hodet! (jeg er IKKE slik til vanlig).. jeg kjenner det knyter seg i HELE kroppen! Jeg takler det virkelig ikke nå!!! Hele kroppen dirrer omtrent! Har lyst til å kaste telefonen gjennom rommet når den ringer! Og er hvertfall irritert når kunder kommer innom.. Er dette gyldig grunn for tilrettelegging av arbeidsplass? Problemet er jo at hele jobben min innebærer kundekontakt.. HUFF!!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Tror egentlig du bare må ta deg skikkelig sammen. Hvis alt på jobben innebærer kundekontakt kan de vel heller ikke tilrettelegge. Å dette er vel ikke sykemeldingsgrunn skulle jeg tro..? Du jobber i et serviceyrke, å ditt humør skal ikke gå utover kunden uansett. Det vet du jo, så da er det bare å kliste på seg et smil og telle til ti! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå