Gå til innhold

Uker på vei?


MonicaS83

Anbefalte innlegg

Jeg har reg meg både her og på babyverden, og jeg får forskjellig info selv om jeg setter inn korrrekt Term dato som er 20sep11.

Den ene siden står jeg er 5 uker (babyverden) og denne står jeg er 6uker på vei.. dersom jeg hadde eggløsning 26des, burde ikke 5 uker være det korrekte? Blir helt forvirra..

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt spm! Har samme termindato som deg og jeg er både fem og seks uker på vei :) Men det kommer vel litt an på dager i syklusen din tror jeg. Babyverden går ut i fra 28 dager,men hvis du har 24 så blir jo det feil. Håper du får svarr fra noen som har litt mer peil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 5+1 er du i din 6 uke, men du er ikke 6 fullgåtte uker. Mulig det er forskjellige måter å skrive det på på forskjellige mammasider. jeg er 7+6 idag, og er derfor i min 8 uke, imorra er jeg 8 fullgåtte uker og starter dermed på min 9 uke.

 

vet ikke om dette var litt oppklarende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah je har 28 dagers syklus men har vært et par dager forsinket i prøveperioden.. faktisk opp til 4 dager for sent... men regner ut ifra 28 dager siden det er det vanlige. Tusen takk for bra svar, er litt mer med nå :) selv om jeg heller ville sagt inne i 5 uken da, men men forstår at de kan skrive litt forskjellig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...