Gå til innhold

Trenger hjelp av kreative sjeler!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har en dyp ramme som hun har lyst at jeg skal gjøre noe med, for den bare ligger der. Den er ca 7-8 cm dyp, og 75 cm høy, og 52 cm brei. Med andre ord - en stor ramme.

Hun har 4 barn og 5 barnebarn, og har lyst å ha bilde av oss alle inni den ramma.

Jeg tenker som så at jeg kan ikke bare legge inni bilde, for da kunne jeg jo like godt brukt en vanlig ramme. Så jeg har lyst å ha noen ting som stikker litt ut på en måte, men vet ikke hva.

Ramma er trebrun og ikke særlig fin, så har tenkt å male den hvit, og kanskje trekke treplata i bakgrunnen med en fin tapet.

Noen som har noen tips? Eller linker/bilder av lignende på nett? Jeg har lett, men ikke funnet noen ting.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å google titteskap, da tror jeg nok du vil finne en del ideer :-) Ellers tenker jeg at et titteskap er noe man bruker til alt av minner som ikke får plass i fotoalbummet...

Har selv laget ett til besteforeldrene. Ikke like stort riktig nok. Jeg hadde da bilder fra felles strandturer vi har hatt, og la inni funn fra turene (skjell, steiner, strå o.l).

Er det ting de liker å gjøre med barnebarna som du kunne valgt som tema? Så kan du velge ut bilder og rekvisitter rundt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...