Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hallo, Jeg var på jobbintervju sist tirsdag. Følte at det gikk veldig bra da jeg gikk ut derfra. Han sa de skulle kalle inn (eller kjøre) 2.gangs intervjuene denne uken... Husker ikke om han sa kalle inn, eller kjøre... Grr.. Og nå begynner jeg å tvile på meg selv... Gikk det egentlig bra? Hmm... Har lyst til å ringe å høre - men er livredd for å "mase" .. Er en mannsdominert stilling - og vil ikke være en masekjerring:) Hva synes dere jeg bør gjøre?? Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Ring og spør Det viser bare at du er interessert og er overhode ikke masete. Du bare sier at du er veldig spent, og spør om de har tatt noen avgjørelse på hvem som kommer videre Du har ingeting å tape på det!!
Tigergutt Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg ville nok ventet noen dager før jeg kontaktet dem igjen. Sa han kalle inn så bruker de jo litt tid på å ringe rundt/sende i posten. Siden det er første dagen i uken ville jeg gitt dem et par dager før jeg ringte!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Enig med Tigergutt! Ikke ta kontakt med dem enda. Det er noen ganger at prosessen tar lengre tid, hvis f.eks intervjuer må forskyves, det dukker opp andre møter eller noen av dem som sitter med avgjørelsen blir syke. Så ha litt is i magen, og vent er mitt tips. Hvis du ikke har hørt noe på fredag, så går det jo an å ta en telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå